Wednesday, February 16, 2011

HaDiaH BRooCH PinK!!


Alhamdulillah, aku dapat e-mel dari Miza Yusof bagitau yang dia dah terima hadiah brooch pink Avon sempena aDieyZa BirthDaY GA yang aku buat hari tu..


Aku pilih brooch ni sebagai hadiah sebab aku sendiri memang suka pakai brooch avon.. sebab brooch Avon memang berkilau2, design sangat sweet & yang penting tahan lama..

Happy sebab Miza suka brooch pink tu.. aku sendiri jatuh hati dengan brooch tu masa beli.. sebabnya brooch tu nampak sweet sangat..


Cik adik comel ni jugak ada buat
special entry tentang hadiah ni.. terharu!! thanks dear.. really appreciate it..

p/s: hope ada rezeki untuk buat GA lagi nanti..

6 comments:

  1. ni sesuai la klu bg mak aku ni... hehe

    ReplyDelete
  2. faiz farish, gie la belikan.. tgh offer ni, so x mahal sgt..

    ReplyDelete
  3. choclairissa, cantik kan.. sweet gitu..

    ReplyDelete
  4. terima kasih kak zanna :)
    miza suka hadiah brooch tu.
    cantik dan boleh tambah koleksi brooch miza :)

    ReplyDelete
  5. miza yusof, Alhamdulillah miza yusof.. happy akk dgr..

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..