Friday, February 11, 2011

KaRNiVaL WoW PuTRaJaYa 2011


Sekejap jer dah hari Jumaat.. rasanya baru jer melalui perasaan bermalas-malasan di hari Isnin.. hihihi..

Hari ni lambat cikit update blog.. dari pagi ada keje nak kena settlekan.. maklumlah hari Jumaat ni masa keje memang sekejap sangat & waktu rehat lama pulak dari 12.15 sampai 2.45..

So kena make sure keje siap sebelum 12.15.. lepas rehat mood nak keje sudah kurang.. hihihihi.. teruk betul la aku ni kan..

Kat depan office aku ni dah mula meriah.. sebabnya mulai hari ni sampai Ahad, ada Karnival WOW Putrajaya 2011.. since karnival ni depan office, so haruslah ambik tau kan..

Meh tengok jadual atucara karnival tu.. mana tau ada yang berminat nak terjah ke karnival ni..




So kalau ada sesape yang berminat, boleh la terjah karnival ni..

Since karnival ni dah depan office aku kan, so haruslah aku & encik suami pergi tengok karnival ni nanti.. so kalau ada orang kampung yang tanya tentang karnival ni nanti senang nak jawab kan.. hahahaha..


Kalau nampak muka aku tu tegur-tegur la yer (ko ingat ko tu artis ke zana oiii sampai org nak tegur-tegur ko.. hihihihi)

13 comments:

  1. kak,sy dh g survey2 td...so far ok la...ade kete ferrari lg...hohoho...esk g lg kot,bwk nopal plak...

    ReplyDelete
  2. haha, ayat org kg tanya tu... lawak...aku rasala

    ReplyDelete
  3. aik,kakak duk putrajaya gk erk,sama la ika pun....hehe,kakak keje ktne

    ReplyDelete
  4. nak wow kat sini boley tak...cam best je...tapi jauh la sgt dgn saya ni ha

    ReplyDelete
  5. nk g laa ptg sbtu..tgk hot air balloon..

    ReplyDelete
  6. noraini aznan, best kan tgk arnab tu.. bulu sangat lebat!!!!!!!!!!

    ferrari tu pun HOT!

    ReplyDelete
  7. faiz farish, mmg betul org kg aku suka tanya mcm2.. esp nenek aku.. hihihi

    ReplyDelete
  8. afikah aziz, akk mmg ddk putrajaya..rumah kat presint 15, keje kat MOF.. ika duduk mana?

    ReplyDelete
  9. eka, naik balloon datang sini.. hihihi

    ReplyDelete
  10. N, best kan ada hot air balloon tu..

    ReplyDelete
  11. akak,ika pun keje kt ctu gk,kt bhgian bajet hihi,umah flat ijau je lalala~~

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..