Tuesday, November 22, 2011

Doakan Kesihatan Si Kecil

Malam tadi dapat berita dari kakak bagitau anak buah aku hampir sahaja ditahan di wad... gara2 demam yang terlalu panas sehingga hidung berdarah.. bertambah risau sebab si kecil tu ada asma.. makin cuak bila doktor kata suspek denggi la pulak.. kitaorang harap dia cepat sembuh sebab awal Disember ni sesi orientasi pra sekolah dia dah nak bermula..


Iman, cepat sembuh yer sayang.. lagi sebulan kita jumpa kat rumah mak su & pak su ok!! paksu dah janji nak bawak Iman jalan2 kan sayang.. sayang Iman!!!

p/s: Mohon doakan agar si kecil, Iman cepat sembuh yer.. hanya Allah yang mampu jasa baik korang semua..


Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

5 comments:

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ