Monday, November 21, 2011

Terima Kasih Teknologi!!

Semalam aku teman encik adiey pergi melawat pak cik dia yang kemalangan.. memandangkan mak mertua aku x sempat lagi nak jenguk pak cik yang kemalangan tu, so kitaorang telah gunakan kecanggihan teknologi untuk menghubungkan mereka berdua..



Kitaorang guna Skype!

Memang seronok mak mertua sebab dapat tengok adik dia degan menggunakan Skype! lega agaknya perasaan mak mertua bila nampak pak cik makin sihat.. kerana kecanggihan teknologi, yang jauh pun dapat didekatkan..

Perkembangan teknologi ni kalau nak dikejar memang payah & perlukan kos yang tinggi.. tapi kalau kita x kejar, takut ketinggalan lak.. bagi aku, kejar ikut kemampuan jer la.. sebab tu semua kehendak bukannya keperluan.. tepuk dada tanyalah selera!

p/s:terima kasih untuk tekonologi!!!

Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

8 comments:

  1. Ida pun guna skype kat office ni.. best...... hehehehhe

    ReplyDelete
  2. kita sendiri yg kena bijak mengatur, jgn salah gunakan teknologi yg ada :)

    ReplyDelete
  3. waaaa....canggih betul mother in law zana ek?..... mak D...henpon pon tak pandai guna...sabo jelah

    ReplyDelete
  4. anum pun suka ngan teknologi mkin maju

    ReplyDelete
  5. xpernah guna plak skype nie... hehehe

    ReplyDelete
  6. bgus jgk ada skype ni.. kita pnh gak skype ngan anak buah kt perlis..

    ReplyDelete
  7. gunakan teknologi sebaik mungkin..:)

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ