Wednesday, November 23, 2011

Terima Kasih Pak Su!


Budak yang dulunya takut mandi laut, dah pandai mandi laut lepas pak su pujuk mandi laut..
 



Budak yang dulunya suka protes, dah mula relaks bila pak su ada bersama..
 



Budak yang dulunya suka menangis, mula jadi "abang" bila bersama pak su..
 



Budak yang dulunya pendiam, semakin petah bila dilayan pak su..




Thanks sayang kerana menjadi pak su yang hebat di mata anak2 kita semua!!

Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

10 comments:

  1. betul2 kesukaan kanak2 nie
    alhamdullilah

    ReplyDelete
  2. wah..mesti pndai amik hati budak-budak..;)

    ReplyDelete
  3. comellnyeee ..hihi
    Budak2 mase mule2 mmg la takutt kan .
    Tp bile dah lame2, seronok diorgg main air ! :D

    ReplyDelete
  4. rajin paksu dia main dgn bdak2.. suami ros xbrapa pndai :)

    ReplyDelete
  5. nasib baik ada pak su...
    selalunya pak su dan mak su ni jenis suka melayan budak2..

    ReplyDelete
  6. nicenye, bile syg dgn bebudak, kompom diorang pon syg kite kan! :)

    ReplyDelete
  7. paksu tak garang, bebudak suka lah.. kalau garang bebudak comfirm lari! hihi

    ReplyDelete
  8. rajin nya lah paksu ne..kalu pak su kak ita(adik lelaki)...jng harap lah nak main dengan anak saudara tu..si arisya tu yg ada sikit dia nak pegang2..

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ