Wednesday, November 2, 2011

Musim Sejuk


Sekarang ni cepat betul rasa lapar.. sebab musim hujan, so cuaca sejuk.. bila sejuk mulalah cepat lapar.. bukan salahkan hujan (hujan adalah rahmat).. tapi salahkan diri sendiri sebab nafsu makan makin memuncak dengan sendirinya.. ntah kenapa kalau cuaca sejuk jer, perut senang berkeroncong.. macam2 jenis muzik yang keluar..

Bila nafsu makan memuncak, lemak pun memuncak2 naik kat badan ni.. adoi!!!! bila nak tanamkan misi sepenuh hati untuk turunkan berat badan ni?? pipi makin membooooolat dengan jayanya.. dah macam bola ping pong.. huhuhu.. 

P/S: Entry ringkas di waktu petang semasa hujan sambil layan biskut cicah air nescafe panas.. layannnnnnnnnnnn...

Photobucket

12 comments:

  1. sedapnye minum air cicah biskut..rasa macam dah lamaa x buat gitu..hehe

    ReplyDelete
  2. betul tu.. sejak duatiga menjak nih petang je ujan.. makin semangat la nak mkn mcm2. diet ntah kemana hihihi. xpela, yg sihat kan ^^

    ReplyDelete
  3. http://lynda-mylife.blogspot.com/..join and add kite ye

    ReplyDelete
  4. hohoho saya pun sentiasa lapar.. makan pun byk jer.. tp berat badan mcm tu jugak.. haishhh

    ReplyDelete
  5. kat pj ne..setiap petang hujan lebat..kak ita nak buat milo panas jap lah..lapor gak ne...walaupun deman..org lain deman tak lalu mkn..kak ita lalu aje...

    ReplyDelete
  6. di petang yg sejuk ni aku nak sgt mkn goreng pisang ngan teh o....huhu...

    ReplyDelete
  7. besh kan hujan..hehe..i ske sangat cume ptg tu kalo dapat cekodok pisang pnas lagik besh..ehhe

    salam kenal jgk dear :P

    ReplyDelete
  8. wah..rajin buat air.. akak kalo kat opis mmg nan hado la nak buat air panas. Huhu

    ReplyDelete
  9. Eh, zana xdela besar mana..kecik je zaza tgk...

    ReplyDelete
  10. dah sejuk2 mmg lapar jer..ngap3 jer, sedar2 dah bulat pipi tu..he3

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Selamat Datang 2016

Assalamualaikum.. Selamat datang 2016.. Semoga tahun 2016 ni akan membawa lebih banyak berita gembira buat kita semua.. 5 bulan menyep...