Thursday, September 13, 2012

Anak-Anak Buah Tahun 2012


Gambar kat atas tu semuanya anak-anak buah aku yang lahir tahun 2012...

Teruja dengan kelahiran anak buah perempuan di sebelah keluarga sendiri.. maybe sebab dah 10 tahun x ada anak buah perempuan di sebelah keluarga aku.. 2 orang anak buah lelaki yang telah melengkapkan jumlah team bola sepak abah aku seramai 12 orang.. hohoho...

Di sebelah pihak keluarga mertua, kehadiran anak2 buah perempuan semuanya membuatkan Mak Ngah dia makin geram sebab cute2 jer diaorang ni.. rasa nak geget2 diaorang sebab semua pipi booolat.. *macam Mak Ngah diaorang lah.. perasan!

Nota cinta : aku selalu cakap dengan encik adiey yang aku nak ikut baka sebelah dia sebab anak buah belah dia semua perempuan (aku suka kalau dapat baby perempuan).. dia pulak nak ikut baka sebelah aku sebab kebanyakan anak buah aku ialah lelaki.. lepas tu aku cakap, "nak dapat sorang pun susah sayang.. so x kiralah ikut baka belah mana pun..".. nak tau ikut baka sebelah keluarga mana kena tunggu rezeki zuriat kami sampai yer.. doakan yer kawan2..

Photobucket

11 comments:

  1. semenya comey2 sgt. geram tgk.
    insyaAllah moga masa itu tiba juga utk zana dan suami

    ReplyDelete
  2. banyaknya anak buah... saya baru 1... hikhikhik

    ReplyDelete
  3. InsyaALLAH... moga ada rezeki ye.. :)
    mmg geram kan tengok anak2 kecil.. haiishh.. x sabar nak timang baby.. :) hehe

    ReplyDelete
  4. sume comel...geram...i sorang pn blom ado ank buah..ank sndiri pn belum ada..;)

    ReplyDelete
  5. Chumel..amin3..sama2 kite berdoa..;)

    ReplyDelete
  6. insyaALLAH...taun depan kite tggu baby zana plak...amiiinnn

    ReplyDelete
  7. comeyynye semua anak buah zana. insyaALLAH rezeki zana akan sampai nnti. Amin ..

    ReplyDelete
  8. ramainya lahir 2012 ekkk...insyaallah zana coming soon...

    ReplyDelete
  9. Insyaallah... Tak lama lg la tu.. Berdoa selalu dan jgn give up tau!!

    ReplyDelete
  10. gerammmmm mcm nak geget jer
    montok montel n gebuzzz gituew

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..