Tuesday, September 25, 2012

Kuih Comel Dan Unik


Sape tau apa benda kat atas tu?? hehehe..

X payah susah2 korang nak tekalah yer.. sebab nanti aku suruh korang teka, tapi entry nak bagitau jawapan sebenar x buat2 jugak! hahaha.. bak kata Eida @ G.E.D.I.K, aku  ni kan "si penangguh entry"... hahahhaha...

Tu sebenarnya kuih raya yang aku sendiri x tau apa namanya.. rasanya sedappp tapi aku dah lupa rasanya macam mana sebab makan masa raya hari tu.. dah lama sangat kan, sampai rasanya pun aku dah lupa.. yang pasti sedap.. hehehe..

Walaupun dah lupa rasanya macam mana tapi aku tetap nak jugak update entry ni sebab kuih tu tersangatlah comel bagi aku.. siap ada mata, ada hidung & telinga ok!! tapi dalam gambar tu tinggal mata jer sebab hidung dia aku dah makan.. telinga dia pulak dah tertanggal sebelah.. hohoho...

Nota cinta: korang rasa perlu x aku update 4 entry berkaitan cuti-cuti yang kejadiaannya dah berlalu 3 dan 2 bulan lepas?? hehehe... 

sekian, 

~si penangguh entry~ 


Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

8 comments:

  1. sapa yang wat kuih tu.. mmg creative betul.. unik bentuknya..

    ReplyDelete
  2. Eh, macam tek pun ye gak. Kahkahkah. *larikkkkkkkkkkkkk

    ReplyDelete
  3. atas tu letak coklat chips kan..kan.. kuih raya ke? cheese tart ke?

    ReplyDelete
  4. x penah tgk lah kuih ni...tp nmpak unik & nmpak sedap...kat mane nk dpt ni? hehe

    ReplyDelete
  5. eh, kuih ape tu... cam pelik je..rasenya ape

    ReplyDelete
  6. Peliks!! Jawapan ida.. PERLU okayyyyy... ! Zana kan pernah cakap, better late than never! Masa update entry tu, buat muka tak bersalah je taip.. hahhahahahahaha!!!

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ