Wednesday, September 26, 2012

Baju Pink Untuk Baby Alya


Dapat MMS daripada kakak aku.. dia send gambar comel anak buah aku tu.. pinky girl!!!

Akak aku cakap, dia x suka pakai cap.. suka pakai headband jer... tapi hari tu aku beli jer baju & cap yang dalam gambar tu.. yang bestnya, dia x cabut pun cap tu ok!! agaknya dia tau mak cu dia belikan.. hihihi.. 

X sabar nak balik kampung Jumaat ni.. aku ada belikan dress untuk budak comel tu.. kali ni kita tukar warna pulak.. asyik semua baju aku bagi dia pink jer kan.. kali ni beli purple pulak.. untunglah kamu Alya sebab mak cu kamu belum ada anak, jadi kamulah yang selalu dapat baju comel2 dari mak cu.. hehehe..

Gerenti dah besar nanti Alya akan suka warna pink! sebab mak cu dia selalu pengaruh mama dia suruh beli segalanya pink!! barulah boleh geng dengan mak cu kan Alya?? hihihi..


Photobucket

8 comments:

  1. alololo comelnye gugurl ni...
    mmg sweet kalau baby gurl pakai pink.. :)

    ReplyDelete
  2. Halah-halah..comelnya!! memang geram dengan budak2 ni, Nita ada anak buah pun gitu. Tapi kalau dah besar memang tak terlayan dah, sebab makin ramai..hee

    ReplyDelete
  3. bestnye ...kalau ada makcu gak yg sponsor baju...^^

    ReplyDelete
  4. Alya pun boleh geng dengan maksu ida!! Suka pink jugakkkkk... ;p

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..