Wednesday, September 12, 2012

Hadiah Birthday Zana Adieyza

Entry ni patutnya keluar sebulan yang lepas.. tapi, memandangkan tuan blog pemalas nak update, jadinya keluarlah entry ni sebulan selepas kejadian tersebut berlaku.. * hehehehe.. ampunkan tuan blog.. dia memang suka tangguh2 entry..

Sebulan yang lalu, genaplah umur tuan blog ni 26 tahun.. kali ketiga sambut birthday sebagai seorang isteri.. harapnya tahun depan sambut birthday sebagai seorang mama.. insyaAllah...

Tahun ni dapat 2 hadiah daripada Encik Adiey.. syukur Alhamdulillah..


Encik Adiey macam tau2 pulak yang aku memang tengah nak cari kasut masa tu.. maklumlah masa birthday aku tu kan nak dekat raya.. 

Kasut tu aku pernah survey dan try beberapa bulan sebelum birthday aku.. tapi masa tu x nak beli sebab x ada offer.. hahahha... x mo bayar mahal, sanggup nak tunggu offer la kononnya.. tapi, kalau dah rezeki namanya, last2 x payah tunggu offer pun dah dimurahkan rezeki dapat sebagai hadiah..

Memang design yang sama cuma warna jer beza.. yang aku cuba warna grey, tapi yang aku dapat warna gold.. Encik Adiey kata warna grey x ada size aku.. hehehe.. gold pun ok what?

Encik Adiey beli heel pun still aku x dapat nak berdiri sama tinggi dengan dia.. hahaha.. kasut ni selesa sangat ok! kalau pakai lama pun x rasa macam pakai heel.. terbaik!

Encik Adiey juga seolah2 tau yang aku perlukan wallet baru.. agaknya sebab aku selalu belek2 wallet masa tengah shopping.. * ni boleh dikatakan strategy aku menjadi la.. hahhaha.. sssshhhhhh, jangan bagitau Encik Adiey strategy aku tu k...


Wallet baru ni aku rasa sangatlah menepati cita rasa aku.. simple but nice! pandai jugak Encik Adiey pilih.. padahal sebelum ni x ada pun aku survey wallet kat butik CR.. 

Walaupun hadiah ni bukanlah harga ribu2, tapi sebagai isteri tanda ingatan daripada suami tu dah cukup membahagiakan.. semoga kasih sayang kami akan terus berkekalan hendaknya.. Amin...

Nota cinta: terima kasih juga pada semua yang wish birthday dekat saya.. luv u guys!


Photobucket

24 comments:

  1. hehe~nieyl pun pakai CR jgk..handbag ngan wallet..hehe~ :) untung yea akak yea...besday nieyl dah lepas...hehe~

    ReplyDelete
  2. perghh cun tu..mcm kasut nikah! :)

    ReplyDelete
  3. eka pun pencinta carlo rino. eka salu guna kaedah yg zana guna tu utk dptkan sesuatu barang.ala bg hint katanya.dari dia beli tah hape2 kan

    ReplyDelete
  4. happy belated bufday uols
    nice present gituew
    sukaaaaa

    ReplyDelete
  5. Untunglarrr dapat hadiah.
    Heels pulak tu.


    Terus jeles sebab I dah tabley pakai heels. ;)

    ReplyDelete
  6. seronok dapat hadiah..akak dah lama tak pakai heels,kalu tak mesti cari kasut 3inci punya

    ReplyDelete
  7. cantiknya..pandai en.adiey..kalau asben noora...jgnla harap dia leh beli hadiah keperempuanan gitu...huhuhu

    ReplyDelete
  8. best nya dia...dpt hadiah dr husband...

    ReplyDelete
  9. wahhh untongnya....
    minat plak tgk wallet zana tu...
    shantekkk..

    ReplyDelete
  10. bestnya zana dapat hadiah dari hubby...
    cantiklah handbag tuh....

    ReplyDelete
  11. Bkn malas tp busy kan kak zana.., hihihi :) apa2 yg dpt dr suami mesti sonokkan.. Xkira adiah apa... :)

    ReplyDelete
  12. tu yg jijah suka kak zana n abg adiey.. sweet sgt! InsyaAllah tahun depan bertiga kak :)

    ReplyDelete
  13. Bestnye dpt hadiah..nak2 plak dr en suami..heheh..

    ReplyDelete
  14. hati berbunga2 la tew... dapat hadiah dari yg tersyg...

    ReplyDelete
  15. seronoknyer dpt adiah..lgi seronok bile suami tau ape yg kita suka..
    kadang puas bg hint pown xjgk paham2..rase nk ketok je pale..haha

    ReplyDelete
  16. HEPI BELATED BESDAY.. SO YOUNG LAH U! Moga bertambah taqwa pdNya..n terus jd istri di mata n hati suamimu yg tercinta..

    ReplyDelete
  17. Wah...bestnye Zana. Dapat hadiah dr org tersayang. Bagi hanis dah cukup mahal lah tu...Mest rasa jimat2 je nak pakai kan? Eh, mcm pakai perfume lak nak jimat2..hehehe...

    Anyway, tahniah..semoga berbahagia selalu... ^_^

    ReplyDelete
  18. Wah...bestnye Zana. Dapat hadiah dr org tersayang. Bagi hanis dah cukup mahal lah tu...Mest rasa jimat2 je nak pakai kan? Eh, mcm pakai perfume lak nak jimat2..hehehe...

    Anyway, tahniah..semoga berbahagia selalu... ^_^

    ReplyDelete
  19. Zana, wow! bestnye hadiah besday yg kamu dpt
    bertuah..
    tak penah lagi dpt/beli brand CR
    minat gak, design dia cantik2 kan...

    ReplyDelete
  20. wahh.. bertuah badan..

    pandai en adie memenuhi citarasa zana..

    ReplyDelete
  21. Cerita sebulan? Tak kesahh.... ida tahu zana busy like PM.. hihiii.. WOW! CR.. best tuuuuuuuuu

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..