Tuesday, September 11, 2012

Hasil Blogging Adieyza.Blogspot. TQ Nuffnang!


Alhamdulillah.. cheque kedua daripada Nuffnang telah selamat sampai ke tangan aku minggu lepas.. tapi sampai hari ni masih x ke bank lagi... masih elok tersorok lat dalam handbag pink saya tu.. hohoho..

Terima kasih pada semua yang sudi menjenguk blog ni terutamanya kepada follower adieyza.blogspot.. tanpa sokongan korang, rasanya dah lama blog ni aku tutup.. setiap kali nak tutup aku fikir korang.. setiap kali malas update aku fikir korang.. *hahahha.. gila poyo statement ko zana!!

Aku dah decide nak beli apa dengan duit tu..  ada 2 cadangan.. x tau mana 1 nak pilih.. sekali x pilih 2-2.. beli barang lain.. hahahha.. yang pasti, nak beli sesuatu yang nampak.. insyaAllah.. 

Memang nak beli sesuatu yang nampak sebab ada la kenangan jugak kan.. kalau guna duit tu untuk makan, macam x de kenangan sangat.. heheheh.. 

Hasil blogging pertama aku beli kain pasang.. sampai sekarang x berjahit lagi kain tu.. nak buat raya tahun bila pun aku x pasti.. mula2 nak buat pakai raya haji tahun ni, tapi encik adiey kata nak tema warna lain pulak.. jawabnya pakai raya tahun depan la.. 

Sekejap lagi nak hantar ticket kat Nuffnang la.. sebabnya dah sebulan lebih duit dalam akaun aku tu x gerak2 pun.. BE pun dah lama sunyi.. so, meh la kita merajinkan diri menghantar ticket buat2 tanya kenapa blog kita x dapat BE baru.. mana tau lepas hantar ticket terus dapat BE.. barulah semangat nak blogging tu naik balik.. ni semangat nak update entry baru aku asyik la ke laut.. hohoho..

Nota Cinta: saya bukan blogger tegar yang rajin update blog..  hehehe..
Photobucket

24 comments:

  1. wah!bler la nieyl nak merasa plak kan..huhu~selalu tgk blog org dpt BE..nieyl punye lg ar x gerak..

    ReplyDelete
  2. bestnye... alhamdullillah.. :) moga terus berblogging ye.. :)

    ReplyDelete
  3. alahmdulilah dah sampai pun...
    jue punye tak sampai2 lagi....

    ReplyDelete
  4. mesti banyak ni...
    tu la kan..
    rezeki org berbeza..
    murah rezeki Zana...

    ReplyDelete
  5. alhamdulillah..rezeki..tahniah ye =)

    ReplyDelete
  6. wahhh beshh nye.. zana ticket tu ape?? cite skit :P

    ReplyDelete
  7. phewittt..bestnyeeee...happy shopping!!..hhehee..

    ReplyDelete
  8. tahniah kak! Alhamdulilah rezeki :)

    ReplyDelete
  9. Tahniah.. Syokmya dpt... Sy tak merasa lg... Ticket tu apa

    ReplyDelete
  10. Syoknya.... Rezeki tu... Sy tak penah merasa pon lg.. Ticket tu mcm mana?

    ReplyDelete
  11. Kedua dah? Tahniah!! Awatnya sorokkan jumlah tu... takut ida mintak lewteww... hihihi

    ReplyDelete
  12. Rezeki... Ros xbergerak2 lg nilai tu...huhuhu

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..