Monday, March 18, 2013

2 Bulan

Permulaan Isnin yang baik untuk aku.. dalam tempoh 2 bulan ni aku tengah berusaha untuk mendisiplin diri dengan jadual yang aku buat.. macam poyo kan ada jadual bagai.. tapi tu lah yang tengah aku cuba belajar.. belajar untuk lebih teratur dalam kehidupan.. 


Banyak perkara kena aku fikirkan untuk tempoh 2 bulan ni.. boleh dikatakan tempoh ni adalah tempoh untuk bermuhasabah diri.. boleh jugak dikatakan tempoh ini adalah untuk tempoh perubahan yang lebih baik..

Bila permulaan untuk diri sendiri dah baik, tapi ada pulak yang mengganggu mood aku pagi-pagi ni, memang rasa macam nak gam jer mulut orang tu.. kenapalah suka sangat buat orang lain terasa hati.. macam orang lain ni hidup untuk menyusahkan dia.. padahal orang lain x kacau pun hidup dia.. serius aku rasa macam nak gam mulut orang tu ataupun nak ambik guni tutup muka dia.. puas hati x payah nampak orang yang suka spoiltkan mood orang lain!

Salam sayang untuk semua!!

With love,
~ aDieyZa ~

6 comments:

  1. Kak kita buat hal sendiri je kak, senyum tak perlu kata apa-apa.....buat keje abes keje kita g shopping yihaaaa~

    ReplyDelete
  2. teringin nak buat jadual juga...tapi takut tak terikut..sekarang ni kena kuatkan semangat dulu :)

    ReplyDelete
  3. akk xyah gam kan mulot die, meh fadh sumbat die tros dlm tongggg !!! huhu

    ReplyDelete
  4. yeayyy.. moga moga impian zana tercapai... ;))

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum zana. heee bagus jadi positif :)

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..