Friday, March 1, 2013

Karnival WOW Putrajaya 2013


Jom meriahkan Karnival WOW Putrajaya 2013.. weekend ni kalau x ada rancangan nak ke mana2, boleh la singgah ke Putrajaya.. untuk yang berada di kawasan berhampiran Putrajaya, jomlah meriahkan karnival ni..

Mak, abah & 2 family kakak2 aku dah nak datang rumah aku hari ni.. orang luar pulak yang lagi suka pergi karnival kat Putrajaya ni.. hehehe.. tapi best gak bila dapat pergi karnival ni dengan family.. meriah!!

Kalau ada sesiapa yang terserempak dengan aku tu, boleh la hello2 yer.. *budget ko artis ke apa Zana orang kenal ko?? hahhaha.. kalau ada yang datang menyinggah ke karnival ni pun boleh la roger2 aku eh.. *budget semua orang nak simpan no.telefon ko ke Zana oiiii?? 


Salam sayang untuk semua!!

With love,
~aDieyZa~

Photobucket

8 comments:

  1. semoga hari2 anda bertambah ceria di awal march ini
    moning..

    ReplyDelete
  2. laling, 2 shaklee dah sampai smlm. i tgh tggu dari u pyer je... maceh sayang!

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum zana. hee sheila pun nak pergi. hehehehehe. ahad petang rasanya. hehe. calling2 ek :)

    ReplyDelete
  4. nak pegi jugaklah..jumpa kt sana tau zana...:)

    ReplyDelete
  5. hyee kakak :) kte pun follow cni.
    salam kenal ^^

    ReplyDelete
  6. saya tak pergi tapi saya ade terserempak en adiey kat dalam TV hihihihih!

    ReplyDelete
  7. KA ke putrajaya tpi x sempat nak ke festival wow ni!

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..