Wednesday, March 13, 2013

WordLess Wednesday : Adieyza Duta Buah-Buahan Tempatan


Unik sungguh pokok kat belakang tu.. jangan tak percaya yang semua buah yang tergantung kat pokok tu adalah buah-buahan betul yang boleh dimakan.. cuma x boleh dipetik dan x boleh nak dibeli jer.. buat pameran.. tapi tak tau lah kalau dah lepas event tu habis penganjur bagi percuma jer kat pengunjung kan.. 

Salam sayang untuk semua!!

With love,
~ aDieyZa ~



Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

13 comments:

  1. geramnya tgk buah2 tu zana oiiiii

    ReplyDelete
  2. ni baru betul pokok buah-buahan macam2 ada hihi....

    ReplyDelete
  3. bestnya....npk comel buah2 tu..geram je..

    ReplyDelete
  4. Assalamualaikum zana, ni dekat mana ek? geram betul tengok buah-buahan :)

    ReplyDelete
  5. Salam Zana, sihat harapnya...
    buah betul ke tu?
    kreatif dowang kan..hehehe..
    kalo betul2 duta, kene pakai buah2 tu lekat kat baju tau, hehehehe...

    ReplyDelete
  6. gila ah.dasat gila dorg leh buat cm tu.tp syang kan buah tu xde sape nk mkn.

    ReplyDelete
  7. Seronok la org kg dpt buah free..tp kg mana ni? hehe

    ReplyDelete
  8. erk..... rasa nk panjat je pokok kt blakang tuuuuu.....huhu

    ReplyDelete
  9. ida tak nampak pokok, ida nampak adiey dgn zana je..comelll !! hehehhee

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ