Wednesday, March 6, 2013

Wordless Wednesday - Anak Buah Perempuan Zana Adieyza


Alya yang makin membesar dengan bijak dan lasak.. nampak jer muka cute, tapi lasakkkkkk sungguh! ngeri aku tengok dia panjat meja & kerusi kat rumah aku tu... harap pakai baju pink jer la ko ni Alya, tapi lasakkkkkknya.. huhuhu.. 

Tapi budak kecik ni suka tersenyum!! bangun tido senyum, mandi senyum, makan senyum, main senyum, nak tido pun senyum.. risau Acu bila ko dah besar nanti ramai pulak nak mengurat ko Alya oiiii...


Intan yang makin membesar dengan cerdik & cantik.. anak dara sorang ni memang jenis lemah lembut, sopan & soft spoken.. susah nak dengar dia naikkan suara.. susah nak nampak dia melawan.. 

Makin dah besar, makin matang nampaknya.. bab jaga adik kalah aku ok!! memang teror dia jaga adik-adik dia.. mandikan adik dia, bagi adik dia makan, ajar adik dia, kemaskan keperluan adik dia.. * Acu ko x ada adik.. so bab nak jaga adik2 ni x boleh lawan ko la Intan.. hihihi..

Tahun depan dia dah ambik SPM.. aku teringin sangat nak dia belajar kat Universiti dekat2 dengan aku.. tapi kalau tetiba dia dapat kat negeri lain macam Penang or Johor tu, x kan aku nak halang kan.. sebab aku memang nak dia dekat dengan aku.. kalau ada rezeki, harapnya perkara ni akan jadi kenyataan.. *sayang sangat kat anak buah yang sorang ni.. eh, bukan berat sebelah.. sayang jugak dengan anak-anak buah yang lain.. cuma.. eerrrmmm.. susah nak describe perasaan tu..

Eh, bukan tajuk wordless ke??? ah, lantaklah!! hihihi.. 

Nota cinta: perasan x anak buah perempuan Zana pakai baju warna pink! Acu diaorang kuat pengaruh warna pink tu.. kalau boleh memang nak diaorang mewarisi minat warna pink tu.. hahhaha.. overnya Acu sorang ni!!!!

Salam sayang untuk semua!!

With love,
~ aDieyZa ~


Photobucket

8 comments:

  1. dah macam kawan jer acu ngan anak saudara..

    ReplyDelete
  2. hehe~biase la tuh kak..
    nieyl nie klu anak buah semua balik kg..
    umah nieyl jgk dieorg carik...
    sampai nieyl x leh nak wat keje umah..hihihi~

    ReplyDelete
  3. comelnya Alya...
    alhamdulillah, Intan sure sayang budak ni...semua kurniaan dari Allah...

    ReplyDelete
  4. comelnye dia...mcm auntie dia gak kan..
    p/s : cantik rumah zana... :)

    ReplyDelete
  5. wordless tapi panjang cerito eh..hahahha

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..