Tuesday, July 3, 2012

Makna disebalik senyuman..



Encik adiey bersama anak adiknya.. waktu aku ambik gambar ni, melihat senyuman encik adiey menggambarkan seribu satu makna.. hanya dia yang tau apa yang tersirat di sebalik senyumannya.. hanya aku yang tau apa yang tersirat disebalik hati aku ketika aku.. bertabahlah wahai hati...

www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

12 comments:

  1. Senyum bmakna.. Insyallah it will coming soon :)

    ReplyDelete
  2. sabar zana...br dekat 2 tahun kan...kita pkr positif je..jgn stress2....maybe Allah nk bg kita berdua dgn suami puas2 dulu sebelum dpt baby.....ada org 10 thn br dpt anak padahal suami isteri normal....perancangan ALLAH tu yg terbaik buat kita...sementara ni kita leh kukuhkan keewangan dulu....happy2 dgn suami dulu...pi bercuti berdua dulu...byk2 beribadat {sbb kalo dh dpt baby...masa nk beribadat tu mmg terhad sgt lah...}

    enjoy life k..!

    ReplyDelete
  3. Insyaallah ade la tu berita baik...

    ReplyDelete
  4. stuju dgn mama Gee, ye Zana... suatu hari pasti.. Allah maha mengetahui, segalanya Kuasa Allah, dia yg berhak memberikan, yg terbaik buat hambanya... doa2 n usaha jgn putus!
    InsyaAllah.. one day, u'll get it!

    ReplyDelete
  5. x lama lgi jer tuh....
    insyallah. kami doakan yg terbaik.

    ReplyDelete
  6. sabarlah zana.mesti rezeki awk ada lepas ni..abg sy kawin 5 thn..baru dpt rezeki die thn ni...nanti turn awk pulak ye

    ReplyDelete
  7. insyallah segalanya akan dipermudahkan.... ^_^

    ReplyDelete
  8. Sabar zana... xpe inyallah berkat btue sume janji Allah pasti...

    ReplyDelete
  9. Sabar zana.. Masa kita PASTI sampai.... ~~ Hugs!

    ReplyDelete
  10. InsyaAllah.. suatu hari pasti ada rezeki buat kamu berdua... kuatkan hati..

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ