Thursday, July 19, 2012

Pokok Orkid Yang Malas Berbunga!



Ingatkan orang je yang malas.. rupanya pokok orkid pun ada yang malas berbunga ok!! hihihi.. gambar ni masa Floria 2012.. abah seronok borong pokok orkid! sampaikan orang kedai pelik kenapa abah yang pilih orkid sedangkan mak buat x tau jer.. hahaha.. 
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

8 comments:

  1. Hubby kalau nampak baja ni mesti dia suka ni.

    ReplyDelete
  2. tak beli pun masa tu...
    mungkin betul kot......

    ReplyDelete
  3. Alaaaaaa, untuk orkid je ke? untuk bunga lain xde ke? huhu

    ReplyDelete
  4. ada lak baja mcm ne..kelakar lah pulak...tapi betul juga rumah mak kak ita jarang nampak orkit ne berbungga...

    ReplyDelete
  5. mmg pernah dengar bunga orkid pun ada yg tak berbunga....hihi

    ReplyDelete
  6. Kene hantar Orkid tu pergi sekolah! Jangan malas ye Orkid!! hihihi

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ