Tuesday, July 31, 2012

Senyuman Manis Penawar Kepahitan



Lupakan cerita sedih.. 
Lupakan kisah yang menyakitkan..
Lupakan kata2 negatif..

SENYUM! 

Nota cinta: aku semakin kuat bila ramai yang sudi berkongsi pendapat, nasihat, doa & kata2 semangat.. terima kasih untuk semua komen di entry sebelum ni.. aku terlalu hargai semua komen2 tu.. terima kasih semua!!
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

10 comments:

  1. ye, senyum.. tak perlu kata apa2...

    ReplyDelete
  2. Senyumlah senyumlah...ahai cik mek molek

    ReplyDelete
  3. kak.. sesungguhnya Allah lebih mengetahui segalanya.. setiap perkara berlaku ada hikmahnya..bersabar lah kak..perjalanan kita masih jauh lagi..InsyaAllah pasti ada sinar bahagia buat kita.. syg akak!

    senyum yer kakak ku syg~~

    ReplyDelete
  4. betul tu kena senyum walau hati menagis kdg2.. salam kenal, tq sudi jgk laman KA n dah follow u ye 759

    ReplyDelete
  5. zana kene byk bersabar kayh..usaha n doa tuh penting..
    ade hikmah disebalik kejadian ALLAH..<--kata2 utk diri sendri jugak..hehe..

    ReplyDelete
  6. sy jgk sdg berTTC mcm zana, ada yg fhm, ada jgk yg xfhm..yg bestnya yg xfhm tue sedara mara, tp sy senyum ja..biarlah diorg nk ckp apa..sbb sy yakin Allah menduga kerana DIA menyayangi..itu yg utama

    ReplyDelete
  7. senyum xperlu kata apa-apa ^___________^

    ReplyDelete
  8. senyum la...senyum la wahai kak zana...:)morning akak...

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ