Friday, February 24, 2012

Bila Ex-TTC Mengidam Donut Gebu Zana Adieyza

2 hari lepas, ada member TTC, Eka yang jugak blogger cute post gambar donut kat FB.. tanpa disangka2, ada sorang member yang dulunya TTC, Nana komen kat gambar donut tu.. but now Nana dah bersara dari misi TTC sebab dia dah berjaya pregnant.. congrats Nana!


Gambar donut comel dari FB Eka

Nana komen kat gambar tu.. katanya dia tunggu donut gebu yang aku buat.. terus aku komen balik tanya dia mengidam ke? dia x reply pulak.. terus msg dia bagitau nanti aku buatkan donut untuk dia.. orang tengah pregnant kan.. sedaya upaya kita nak tolong penuhi hajat dia.. lagi2 hajat kawan baik kita kan..


So masa msg2 dengan Nana, beria2 Nana kata dia gurau jer.. tapi aku tetap x kan senang duduk selagi x buatkan donut tu.. so insyaAllah akan cuba buatkan donut untuk Nana dalam masa terdekat ni..harap2nya kesampaian la niat aku nak buatkan donut tu untuk mama Nana.. insyaAllah..




Nota Cinta: x sangka entry donut gebu membuatkan orang lain mengidam.. hihihi..






Photobucket

14 comments:

  1. Ida pun mengidam jugakk... hhahahha!! *tetiba*

    ReplyDelete
  2. wah, nmpak sedapnye!! campak sini sikit zana..heheheh

    ReplyDelete
  3. ehhh itu donat hangit saya !!! eehehhe


    zana cpt tau bt kat nana...sian dia

    ReplyDelete
  4. sama.. cinta pun ngidam gakkk! hohoho! *sebuk je kan??

    ReplyDelete
  5. haha ade sepesel entry siap ye zana..

    ala nana ni kan mmg kategori kuat makan..tak pregnant pon asek terliur je..tapi thanks so much zana..really appreciate it...lebiu muah muah =)

    ReplyDelete
  6. kasi resepi..sibuk minta resepi tah bile tah nak buat donut ni.. tapi mmg berkenan la.. gebuu2 la yg buat saya tertarik tu, hehehe..

    ReplyDelete
  7. fadh peminat tegar DONUT ! sangat ! so kalo fadh nk, akak nak buatkan x ? nak x nak x ?

    ReplyDelete
  8. Adoi! Zwan plak tetiba rasa mengidam nk makan donut.. tepaksala satgi p Jusco tapau Big Apple.. HUHU

    ReplyDelete
  9. Donut!!! Wajib buat sok ni terliur sudah

    ReplyDelete
  10. Tak mengidam tp nak merasa gak bleh? Huhu :b

    ReplyDelete
  11. zana kena buat tu....kang meleleh aje air liuh beby....tak mengidam ne pun nak juga..he..he

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..