Thursday, February 16, 2012

Donut Gebu Zana


Tadi belek2 status lama kat FB, nampak status yang aku buat kat FB masa balik kampung bulan lepas.. 



Lepas baca status tu, tetiba terasa nak makan donut hasil air tangan mak mertua.. xnak donut yang aku buat sendiri, nak yang mak mertua buat jugak (sebenarnya malas buat sendiri).. hihihi..

Mak mertua memang suka cakap pasal pipi aku yang booooolat tu.. aku pun risau tengok pipi sendiri.. macam ada donut dalam pipi aku tu.. eh?? 



Nota cinta: 2 minggu lagi baru balik kampung.. maka selama 2 minggu ni beli jer donut yang jual kat kedai.. dasar pemalas punya menantu!


Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

13 comments:

  1. Suka makan J.Co seangkatan dengannyaa... donut biasa suka mak jugak yg buat!! hhihii

    ReplyDelete
  2. BE suka statement zana.."macam ada donut dlm pipi aku"hehe tomei.. (^_^)

    ReplyDelete
  3. donut mak buat mmg yg terbaik la..

    ReplyDelete
  4. hahhaha sempoi lah....
    elin pun suke yg gebu2.. :)

    ReplyDelete
  5. bolat-bolat pon chomel jugakk..janji ader yang sayangg..phewwww...!!

    ReplyDelete
  6. ok lah tu zana...sedap lah tu ..org puji...

    ReplyDelete
  7. Mcm ngidam ja akak.. Hihihi :) ari tu apam balik kot :p sekarang donut..:p

    ReplyDelete
  8. Haa.. akak tayah komen sbb da komen kat FB tu. Twehehehehe :D

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ