Tuesday, February 28, 2012

Menunggu Detik Kelahiran

Gambar terbaru kakak aku yang no.2 yang tengah sarat mengandung & hanya menunggu masa untuk bersalin.. aku pulak yang risau nak menunggu detik kelahiran anak buah baru ni.. seronok jer pegang2 perut kak ngah.. x sabar nak tunggu anak buah yang ke 14 ni keluar.. harap2 perempuan sebab dah 11 orang anak buah lelaki.. asyik geng dengan pak su jer nanti.. hihihi


Walaupun tengah tunggu hari nak bersalin, kak ngah tetap nak datang Putrajaya tengok konsert Wow Putrajaya hari Sabtu lepas.. risau ok kitaorang tengok dia, dengan perut yang membulat tu dia boleh slumber layan konsert..


Motif kak ngah yang mengandung tapi pipi aku yang lagi bulat??? memang kena pasrah sangat2 sebab pipi bolat tu memang tak nak kecut pun.. hehehe..



Seronok sangat bila ahli keluarga bakal bertambah.. anak buah bertambah.. bermakna, anak2 aku jugak bertambah.. selalu sebut yang anak buah tu adalah anak aku jugak.. selalu tanya khabar anak buah dekat kakak2 dengan tanya, "anak2 adik sihat?".. semoga ada rezeki untuk aku jugak menunggu detik kelahiran anak kandung aku sendiri bila tiba masa yang sesuai mengikut perancangan Allah.. insyaAllah..

* Saat mengandung adalah antara waktu terpenting seorang ibu menjaga kesihatan.. bukan untuk kesihatan diri sendiri tapi kesihatan anak yang dikandungkan.. boleh click link di bawah untuk pembelian produk yang istimewa untuk ibu mengandung.. kalau berminat boleh terus buat pembelian.. barang dihantar terus ke pintu rumah anda.. call/sms/whatsapp Zana (013-6065246) untuk pertanyaan lanjut.. ;)

IBU HAMIL TAMPIL CERGAS, CANTIK & SIHAT

- Salam sayang untuk semua -

Zana Adieyza 
"A Miracle is Another Word for Effort"
 
Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

7 comments:

  1. Ye! Sy ampunkan kamu.. hahahhahhaha!! Selamat Berkusus Zana!!~

    ReplyDelete
  2. Pegang-pegang dan peluk-peluk Kak Ngah kot boleh jangkit ye Zana...

    ReplyDelete
  3. dah tunggu hari...comel je perut kak ngah...moga lepas ni zana pulak ye...

    ReplyDelete
  4. besarnya perut..hehe..moga selamat semuanya

    ReplyDelete
  5. mintak2la lepas ni dpt tgk Kak Zana plak ada perut besar tu.. HEHE..
    BTW,slamat berkursus.. :)

    ReplyDelete
  6. wah... saya n the geng pun ada gi konsert tu...

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ