Wednesday, February 8, 2012

Fridge Magnet Adieyza

Hari tu aku ada beli deals fridge magnet (FM).. sebagai pengumpul FM, haruslah grab deals tu kan.. nak tambah koleksi FM dengan muka sendiri pulak... hihihi.. ye lah, asyik tepek FM yang ada tulisan jer kan, so sekarang ni dah boleh tepek gambar muka sendiri kat peti sejuk tu..


Ada 6 pcs FM.. 5 FM tu aku cantumkan beberapa keping gambar dalam 1 FM.. hasilnya x berapa kena dengan citarasa aku.. aku ingatkan penuh la gambar tu.. ruapanya x penuh, ada border putih pulak kat FM tu.. masa aku call untuk tanya samada boleh cantumkan gambar ke x, orang tu kata boleh tapi dia x bagitau lak hasilnya akan jadi macam tu.. tapi x pelah, janji ada muka aku dalam FM tu.. hihihi..

3 FM aku letak gambar kahwin.. biar feel pengantin baru tu sentiasa hangat membara la kan..


2 FM lagi aku letak gambar masa pergi cuti2 kat Genting Highlands dan Cameron Highlands..



1 FM lagi memang full sekeping gambar.. gambar masa pergi Taman Burung KL.. suka sangat! bila buka peti sejuk asyik jeling jer FM tu..


Kiranya FM yang ada gambar aku & encik adiey ni membuatkan koleksi FM aku bertambah bergaya gitu... hihihi..

Masa blogwalking hari tu, baru tau yang ada 2 orang rakan blogger buat business FM ni jugak.. first FM dari Airi's Wall Deco (post) dan second FM dari One Happy Family (post).. harga pun menarik gak tu.. so lepas ni bolehla tempah.. penuhkan 1 bahagian peti sejuk dengan muka2 insan tersayang.. cool! boleh jugak tempah untuk letak kat peti sejuk rumah keluarga & keluarga mertua..

Nota cinta : selagi peti sejuk tu x penuh dengan FM, selagi tu nak mencari dan membeli FM.. hihihi..


Photobucket

12 comments:

  1. Ida pun ada beli gak.. Sapa yg jual tu? Share.. mana tau boleh beli lagi.. hehhehe...

    Fridge tu takkan penuh sebab tepi depan belakang, masih ada ruang... hahahahhahaha!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. eida, zana ada bg link kat atas tu.. try tgk k.. 2-2 yg jual tu rakan blogger..

      jom kita penuhkan fridge kita dgn FM!!

      Delete
  2. tu dia aihhh... pasni penuhkan semua ye

    ReplyDelete
    Replies
    1. harusssss... hihihi.. sedaya upaya nak penuhkan ni..

      Delete
  3. suka2! zana, share link org yg jual fm boleh letak gambar2 ni yer?.. letak pic dgn husben wat hati berbunga2 je kan? hihihi ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. yunk, zana ada bagi link kat atas tu.. try masuk blog blogger tu.. diaorang jual murah gak.. diaorang leh letak gambar yang kita bagi.. seronok! mmg hati berbunga2..

      Delete
  4. hurm...okey je... nampak cantek n sweet...banyak tu..brape kalo manyak gini...? leh la try order gak...hehehe...

    ReplyDelete
  5. Kakak pun ada koleksi FM tapi tak adalah gambar macam nie... Cantiklah:)

    ReplyDelete
  6. nak tempah jugakkkkk...sgt2 suka..=)
    cmne nk tempah?

    ReplyDelete
  7. same!! nana pon suke kumpul fridge magnet ni..selagi tak penuh fridge tu mesti gatal je nak membeli..hehe

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..