Thursday, February 9, 2012

Handmade Wallet - Tote Boutique!

 
Dulu ada buat entry tentang handmade wallet(post) ni.. tapi bila dah order dan dah dapat wallet tu, boleh pulak aku lupa cerita kat blog ni.. teringat yang aku belum cerita sebab ada sorang member blogger ni komen kat entry bagitau dia dah tempah handmade wallet tu.. terus laju2 aku taip entry ni (ada gak modal cerita di waktu petang).. huhuhu..

Aku tempah long wallet dari Tote Boutique.. handmade wallet ni berjaya disiapkan dalam tempoh seminggu dari tarikh booking! pantas sangatttttt kan.. semua emel pun dibalas cepat.. best!

Hasilnya,

sumber dari Tote Boutique

fabric pilihan encik adiey.. kena dengan taste aku..

Memang aku puas hati.. lagi2 sebab banyak warna pink!! 
 
Setiap card slots card tu boleh sumbat sampai 6 cards.. walaupun dah sumbat banyak cards tapi still maintain x kembung wallet ni.. syok! sesekali pakai wallet jenis bunga2 ni terasa "gadis" sangat.. hihihihi..
 
Harga sangatlah berpatutan.. wallet yang aku tempah tu RM40 sahaja! mesti ada yang kata, apa barang pakai wallet murah2 ni kan.. ada aku kisah?? sesekali bertukar pada handmade wallet ni best gak tau.. yang penting duit dalam wallet tu, bukannya harga wallet tu.. boleh?? hahahhaaha.. 

So handmade wallet ni aku guna pergi office atau shopping.. tapi kalau waktu ada majlis, aku prefer pakai wallet yang banyak jual kat shopping complex.. sebab nampak matang cikit.. hihihi.. macam2 alasan kan?? biasalah orang perempuan.. kejap2 tukar wallet, kejap2 tukar handbag, kejap2 tukar kasut.. semuanya ikut suasana, tempat & keadaan masa nak pakai tu kan..
 
Tote Boutique ni jugak ada ajar pengguna handmade wallet cara2 penjagaan handmade wallet(post).. bagus la sebab sekurang2nya pelanggan tau cara penjagaan wallet yang dioarang dah beli.. sebab wallet ni guna fabric, so penjagaan dia lain la jugak dari penjagaan wallet yang jual kat shopping complex..

Nota Cinta: saya suka orang kreatif yang pandai buat handmade products!

Photobucket

10 comments:

  1. hehehe.. saya ni jenis jarang sgt bertukar.. selagi boleh pakai dan guna.. pakailah.. gunalah.. dah rosak, koyak dsbgnya baru beli lain.. hehehe wallet yg saya guna skrg ni dah hampir 7 tahun pakai.. tp masih elok lg... :)

    ReplyDelete
  2. sy pun same cam queen teratai. selagi boleh pakai tu sy pakai je smpai koyak rabak, kekeke mls nk byk2 sgt nt lupe letak mane. hehehe :)

    ReplyDelete
  3. Ida pun suka bertukar.. Tapi yg penting, kita tak tukar pasangan kita... kan zana? hehehhehhee

    ReplyDelete
  4. wahhh kawaiiii!! i pakai purse da 2thn xtukar haha.

    ReplyDelete
  5. eh, Kak Zana duta Tote Boutique ek? HEHE

    ReplyDelete
  6. tp cantiklahhh!!! murah tp berbaloi.. xper! :P

    ReplyDelete
  7. akak pun pernah order card wallet dr tote boutique. jahitan mmg kemas. kalo lah kita pandai menjahit kan best!

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..