Thursday, October 4, 2012

aDieyza ~ 11 Tahun Mengikat Cinta


Lagi seminggu genap 11 tahun perkenalan aku & Encik Adiey.. 

Baru 11 tahun.. banyak lagi yang perlu dipelajari dan difahami.. 
Baru 11 tahun.. banyak lagi memori yang akan dirasai..
Baru 11 tahun.. banyak lagi kenangan yang akan dilalui..
Baru 11 tahun.. banyak lagi pengalaman yang akan ditempuhi..


Dah 11 tahun.. seolah-olah baru semalam mengenalinya..
Dah 11 tahun.. seolah-olah baru semalam menerima panggilan telefon pertama daripadanya..
Dah 11 tahun.. seolah-olah baru semalam berdebar untuk pertemuan kali pertama bersamanya..
Dah 11 tahun.. seolah-olah baru semalam mendengar ucapan cinta pertama daripada dirinya...


Syukur Alhamdulillah di atas segalanya... sesungguhnya, tak pernah sesaat pun aku menyesal memilih dirinya...
Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

12 comments:

  1. perghh..zana ingat lagi tu...noora bila ye....dah xingat...hoho...ni kalau tya asben...lagila dia xingat...hehehe

    ReplyDelete
  2. 11 tahun lamanya bercinta..hehe semoga kekal hingga akhir hayat

    ReplyDelete
  3. wow..11 tahun...lama tu...moga kekal bahagia utk seribu tahun akan dtg yer..insyaAllah...=)

    ReplyDelete
  4. Dah 11 tahun masih terasa semuanya baru..Alhamdulillah. Moga berkekalan kasih dan sayang u guys berdua..

    ReplyDelete
  5. Zana! tahniah! 11 tahun ekk..means, campur tempoh berkawan-Bercinta-bertunang dan berkahwin la kan... moga hubungan kalian kekal bersatu di dunia dan di akhirat, Amin...
    hope after this, dpt zuriat yg ramai....Amin.............Ya Allah.

    ReplyDelete
  6. tahniah, moga terus kekal bahagia hgga hujung nyawa ye

    ReplyDelete
  7. 11tahun lama tu.......... Ida baru 4tahun ke bape ntah.. tak ingat! BOLEH? hahaha!!

    ReplyDelete
  8. semakin lama semakin erat. moga kekal kehujung nyawa....
    (^____^).. kami baru 8 tahun kenal hihihihihi....

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ