Wednesday, October 3, 2012

WordLess Wednesday - Alya 'Fotogedik & Fotogenik'


Budak comel ni makin suka tersenyum.. kalau kita pegang kamera, automatik dia diam ok! ada mewarisi perangai suka bergambar daripada Mak Su dia.. hahahaha..


Budak pipi booolat ni makin menggedik2 bila kita cakap, "Alya, senyum!!"..  suka betul bila kita suruh dia senyum.. pulak tu senyum mesti nak bukak mulut.. nanti bila dah ada gigi mesti senyum nampak gigi yer Alya.. ikut perangai Mak Su jugak la yang kalau bergambar mesti nak nampak gigi.. hehehe..


Musyil jap! semua nak ikut perangai Mak Su, siapa mama Alya sebenarnya?? hehehehe... 

www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

12 comments:

  1. ke mama alya terkenan maksu die tak ms mengandung dulu...

    ReplyDelete
  2. comey nyer...nieyl xde anak buah perempuan yang kecik2 dah..hehe~klu de..mmg mak su die pakaikan die macam2...~

    ReplyDelete
  3. pandai alya pandang kamera..kompem2 macam mak ucu dia..hiks2..comey2

    ReplyDelete
  4. Zana.. Alya serasi dgn Zana kan.. punye sifat keibuan..
    moga suatu hari nnt, Zana dpt zuriat sendiri..InsyaAllah...
    main dgn anak buah puas2 tau!
    mane tau, 'sangkut' sowang, dua... amin!!!

    ReplyDelete
  5. ololo..bambamnye dia! geram tgk mata bolat..
    eh muka pun cm maksu dia..;)

    ReplyDelete
  6. comelnya dia.....
    lagi comel bila pakai headband........

    ReplyDelete
  7. adoiii...xleh la tgk la babygirl pakai headband..geram..comel sgt!!

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ