Monday, October 1, 2012

Baby Alya Dan Headband Comel



Baby Alya yang makin besar makin cun! hati mana yang x cair setiap kali melihat kecomelannya? masa balik kampung kampung minggu lepas, memang aku gunakan masa yang ada untuk gomol2 anak buah aku yang sorang ni.. betapa bahagianya bila dapat tengok, cium, peluk dan bermain dengan anak kecil.. x ada anak sendiri, jadi anak buahlah yang jadi mangsa kan.. hehehe..


Dari kecik lagi memang aku dah mintak kakak aku pakaikan Alya ni headband.. sekarang ni kan trend headband comel2 tu.. dah la comel, besar2 lak tu.. bila letak kat kepala si kecik tu, makin terserlah kecomelannya.. hehehe.. kiranya kitaorang nak jadikan trademark Alya adalah headband.. baby pun ada trademark ok!! huhuhu.. lagipun Alya x banyak rambut, so nanti ada yang kata dia baby boy lak! so bila pakai headband, dah sah2 orang tau dia baby girl kan..


Setiap kali melihat senyumannya, setiap kali itu jugaklah aku berdoa agar aku diberi kesempatan untuk melihat senyuman zuriat aku sendiri.. insyaAllah..

Photobucket

16 comments:

  1. Insyaallah.....ada rezeki zana nnt ya

    ReplyDelete
  2. comelnye la aiihhh..insyaallah zana..semoga ada rezki itu..aamiin

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaAllah.. teruskan berdoa, jgn putus asa. hambaNya yang bersabar pasti akan dibalas biarlah lambat mana sekali pun...

      Delete
  3. memang la comey...anak dara lynn x nak pakai headband nie...

    ReplyDelete
  4. comelnye alya ngan headband tu.. :) cute sangat.. :) boolat matanya.. :) comel..

    ReplyDelete
  5. alolo mmg comey ler

    ReplyDelete
  6. alahaii, comelnye bergaya ngan headband tuh..

    ReplyDelete
  7. Alya, auntie ida nak pinjam headband.. omey arr!

    ReplyDelete
  8. comeeeeeeeeeynya dak tecik niiiiiii...!!

    ReplyDelete
  9. Comelnyeeee pakai headband..falsya doakan zana dpt baby okayh..amin3..

    ReplyDelete
  10. Comel....tapi syifa tak suka....pakai headband nie....

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..