Wednesday, October 31, 2012

WordLess Wednesday - Seperti Anak Sendiri

Dukung baby Alya sambil berangan dukung anak sendiri.. sesuai x kalau nak mengaku Alya ni anak sendiri? orang kata pipi Alya dengan pipi aku sama.. hihihi


Alya dah makin suka buat suara "manja gedik" dia.. kalau kita borak, mesti suara manja gedik dia keluar.. suara macam nak menggoda orang jer.. hehehe..


Nota cinta : Alya makin suka pakai headband.. tido pun x nak bukak headband.. makin nampak comel bila dia pakai headband kan? 


Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

14 comments:

  1. Comelnye alya...pipi pun sama tembam n dua2 sweet je... hehe

    ReplyDelete
  2. Anak saudara memang macam anak sendiri Zana.
    Sama-sama montel dan comel:)

    ReplyDelete
  3. kalau dari kecil dah biasakan pakai, isnya allah takkan tanggal...
    mmg comel pakai headband ni, zana.......

    ReplyDelete
  4. alya..kamu comel nak..aunty sukeee.. rasa nak pluk com arh!

    ReplyDelete
  5. mana nk taw berkat dukung Alya, akan bawa tuah kepada kak zana and suami.. :)

    ReplyDelete
  6. salam zana salam adiladha..walaupun dah lepas..sama lah pipi tembam..tak pa lah zana tumpang manja dengan anak saudara..dah besar si alya ne...kejap aje dah tembam..geram kak ita tengok..

    ReplyDelete
  7. haah lah ade iras2 zana...klu cakap anak zana, mesti org pcaya...=)

    comelllnyer baby alya...

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ