Monday, October 8, 2012

Peperiksaan PMR Anak Buah Sulung - Good Luck!

Anak buah sulung aku.. anak dara dah tu.. yang ni lah satu-satunya anak buah yang rapat dengan aku.. terlalu rapat sampai orang boleh ingat dia adik aku.. maklumlah beza umur dia dengan aku 11 tahun jer.. *umur 11 tahun aku dah dapat anak buah ok!! 

Esok dia dah nak sit exam PMR.. dia yang nak exam, aku pulak yang over risau.. setiap hari aku menghitung hari sebelum dia exam.. serius jantung ni berdebar2.. maybe sebab dia terlalu rapat dengan aku kan.. tu baru anak buah yang nak exam dah over risau, kalau anak sendiri yang nak exam ntah macam mana risaunya kan?

Dulu masa UPSR dia dapat 5A.. PMR kali ni x sure la macam mana.. setakat ni nampaknya pencapaian dia masih di tahap memuaskan.. percubaan PMR hari tu dia dapat 6A 2B.. hope ada peningkatan masa exam PMR sebenar.. tapi aku & family x nak terlalu menekan dia.. sebab kalau dia tertekan, mesti dia hilang fokus.. so kita pantau dan nasihat ikut kesesuaian..

Tapi belum mula & habis exam PMR dia dah plan nak nak datang rumah aku dan suruh aku bawak dia berjalan sana sini.. hohoho.. over betul budak sorang tu! jangan dah bawak jalan tapi result suam2 kuku sudah, ada yang aku rendam dalam kolah.. hahahha..

Nota Cinta: pada yang membaca entry ni, hope dapatlah mendoakan agar anak buah aku, Intan Farhana berjaya menjawab soalan exam dengan tenang & mendapat keputusan yang baik dalam exam PMR dia nanti.. insyaAllah..
Photobucket

15 comments:

  1. Falsya doakan anak buah zana dpt jawabsoalan dgn tenang je..moga2 result yg kuar pun tenang je..gud luck!!!....

    ReplyDelete
  2. insyaAllah... buat yg terbaik, selebihnya berdoa pada yang maha Esa moga peroleh kejayaan yang cemerlang.

    ReplyDelete
  3. gud luck tok anak buah akak...nieyl dpt anak buah mase nieyl darjah 2..hehehe~

    ReplyDelete
  4. gud luck........
    seronokkan kalau kita rapat sangat dgn anak buah...bole jadi kawan gitu....

    ReplyDelete
  5. mudah2an anak buah zana berjaya dlm PMR nnt...

    ReplyDelete
  6. semoga segalanya dipermudahkan...amin...

    gud luck to all candidates!!

    ReplyDelete
  7. gud luck tuk anak buah zana..semoga dpt result yg baik.insyaALLAH..adik anis pn exam PMR jgk.name pn ala2 nk sme..intan liana..hehe

    ReplyDelete
  8. Hebatla anak buah Kak Zana.. Kalau UPSR dapat 5A, confirmlah PMR akan dapat 8A.. :)

    ReplyDelete
  9. gd luck yew...anak saudara saya pun exam gak...uhu..semoga mereka dapat jawab semua soalan dgn betul,tepat dan yakin betul..

    ReplyDelete
  10. Semoga berjaya degan cemerlang anak buah zana..
    anak buah tinggi lagi dari mak buah..heeeee..

    akak ngn anak buah yg sulung beza 10 thn..macam zana ngn anak buah jugak...kami pun memang sangat rapat, macam kawan2 jer...seronok kan zana..!

    ReplyDelete
  11. insyaallah.. adik saya yg bongsu pun exam juga

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..