Thursday, October 4, 2012

Mewarisi Muka Dan Pipi Bulat Daripada Mak


Aku mewarisi muka dan pipi booolat daripada mak.. hehehe.. sama kan?? 

Beza umur aku dengan mak adalah 30 tahun.. ramai yang x percaya di usia mak 56 tahun, mak dah ada 16 orang cucu.. masih nampak muda dan comel.. tu yang buat abah sayang mak ketat2.. hehehe.. sebab abah kata mak maintain comel.. hihihihi..

Nota cinta: kalau dipanjangkan umur, adakah 30 tahun lagi muka saya macam mak saya? hehehe...



Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

13 comments:

  1. aah la..same muka!hehe
    comel dua beranak nie..

    ReplyDelete
  2. akak pun ikut muka mak juga.....

    anak dan mak sama comel dan cantik juga.....

    ReplyDelete
  3. mak n anak dua2 pun comel...anak mak sgt tau..comel >_<

    ReplyDelete
  4. Mak kawin muda sebab itu usia 56 cucu dah ramai. Tambah awet muda sebab hati senang...

    ReplyDelete
  5. mmg seiras..iyelah kemana tumpahnya kuah kalau idak ke nasi...kihkih..
    betul ke camtu...^^

    ReplyDelete
  6. mak n anak sama cantik, alhamdulillah :)

    ReplyDelete
  7. A'ah seiras :) Dulu, umi sy dtg asrama nak lawat saya... Umi baru je nak bertanye sorng student. Nak suh tolong panggil sy... Tiba-tiba student tu dah ckp "makcik ni mak khalilah kan? serupalah muka..." Belum apa2 dah ckp mcm tu. Erk..:)

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ