Tuesday, October 16, 2012

BE Ke 11 & 12 Di Tahun 2012 - TQ Nuffnang!!



Hampir sebulan x dapat BE baru.. sekali dapat, terus 2 BE Nuffnang bagi.. seronok!! TQ so much Nuffnang!!

Sekarang ni ada 3 BE yang tengah menari2 kat blog ni.. siapa yang perasan BE tu, try click.. hehehe... 

Wahai BE-BE ku sekalian, menarilah kamu semua dengan rancaknya.. teruskan menari walaupun dah penat.. kalau nak berhenti menari pun, tunggu sampai earning tu jadi ratus2.. hohoho..

TQ Levi's sebab sudi bagi iklan kat blog ni.. kalau earning dari iklan awak banyak, nanti boleh la saya beli sehelai seluar jeans Levi's.. hihihi.. so kalau nak saya beli jenama awak, sila suruh iklan tu menari laju2 kat blog ni k..

TQ jugak pada iklan comel Drypers Sungguh Ceria kerana sudi menyinggah kat blog yg x berapa comel ni.. hihihi.. menarilah dengan terus ceria yer supaya mood nak update blog saya pun turut semakin ceria.. 

Saya belum ada anak nak beli pampers Drypers, tapi plz jangan jadikan alasan saya belum ada anak untuk awak berhenti menari kat blog saya yer.. x dapat beli pampers untuk anak, dapat iklan pampers pun ok what.. hohoho..

TQ pada semua yang sudi singgah blog yg x seberapa ni.. maaf kalau kebelakangan ni tuan blog makin malas nak update cerita2 best sebabnya tuan blog kebizian lorrr.. kat rumah pun dah kurangkan aktiviti online.. tunggu lepas raya kot baru semangat nak update.. tu pun kalau semangat tu x hilang.. semangat nak update 3 cerita cuti2 yang sekian lama tertangguh pun dah makin menghilang.. hehehe...

TQ semua!!

Photobucket

12 comments:

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..