Monday, October 22, 2012

BE Baru Ke 13 Daripada Nuffnang - Digi Samsung Galaxy Note!

1 BE dan penat menari.. tapi, esoknya muncul pulak BE baru di blog ni.. syukur Alhamdulillah.. bestnya kalau selalu macam ni kan.. 1 BE credited, dapat pulak 1 BE yang on going.. seronoknyaaaaa kalau selalu macam ni....


Terima kasih Digi sebab sudi bagi peluang untuk BE Digi Samsung Galaxy Note menari2 kat blog saya.. saya tengah gigih kumpul duit nak beli handphone Note II, so besarlah harapan saya kalau BE ni mampu menyumbang kepada duit tabungan saya.. hihihi.. menarilah lama2 cikit yer, jadi cepatlah saya boleh langgan pakej dengan Digi untuk beli Note II.. huhuhu..

Terima kasih Nuffnang! Terima kasih semua pengunjung blog! maaf kalau blog ni makin suram tanpa entry2 baru.. sebab tuan blog bz cikit sebelum raya ni.. nanti bulan 11 ada nak cuti lama pulak.. so kena siapkan semua kerja cepat2.. nanti big boss x bagi cuti pulak kalau ada kerja yang tak siap..

Nota cinta: asyik lupa nak update entry tentang hasil cheque kedua daripada Nuffnang.. nanti aku buat eh.. kalau aku lupa, anggap jer aku x pernah cakap pasal benda ni.. hahahha...





Photobucket

6 comments:

  1. tahniah....bestnye dpt BE berlari2 riang...js jugak la takde tarian tu...hihi

    ReplyDelete
  2. Banyak nye BE zana! Ida lepas cash out tu, ada satu je BE. Itu pun dah credit.. huwaaa.. nak BE lagikkkk ;p

    ReplyDelete
  3. dtg fllow sini dan ltk kamu dlm bloglist TTC. slm kenal :)

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..