Saturday, October 20, 2012

Makin Pelik Dengan Keyword "Candid Mantap"


Serius sampai sekarang masih tertanya2 kenapa keyword tu menjadi semakin hit sekarang ni..  setiap hari mesti keyword tu paling tinggi sekali.. dah dekat 2 minggu ni.. aku puas la mencari jawapan apa sebenarnya maksud di sebalik keyword tu dan macam mana keyword tu boleh jadi makin tinggi kat blog aku ni..
 
Aku mula fikir benda yg bukan2 bila keyword pelik ni muncul kat blog aku.. aku takut ada yg x kena jer.. manalah tau ada gambar apa2 kat blog ni yang disalah gunakan.. serius aku mula fikir bukan2 ni... susah hati la pulak macam ni...
Kalau ada yang mencari keyword tu then terjumpa blog ni, boleh bagitau apa sebenarnya yang dicari?? apa yang korang search sampai korang jumpa blog ni?? tuan blog dah hilang punca mencari jawapan ni.. hihihi...
 
Photobucket

8 comments:

  1. akak pun dah mula risau takutkan blog disalah guna juga zana.....

    ReplyDelete
  2. akak pulak tak pernah check pun...sesekali perlu jg ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. samala kita.. zwan pon keyword yang bukan2 yang dapat ke blog zwan.. huhu

      Delete
  3. maybe..js pun tak blh nk explain...sbb x tau sgt...^^

    ReplyDelete
  4. Keyword ni bukan ke yg ditaip-guna seseorang yg akan bawak dia ke blog kita? Hehehe itu yg saya faham...

    ReplyDelete
  5. hmm..kdg2 keyword tu xde kaitan pun dengan blog kita..tp mungkin ada wording yg diorang search tu t'sangkut dgn blog kita..apapun harap2 xde org buat benda x elok la ye..

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..