Thursday, October 25, 2012

Selamat Pulang Ke Kampung Halaman ~Salam Aidiladha~

Selamat pagi semua!!

Hari ni tuan blog dah mula bercuti.. semangat nak balik KAMPUNG!!! kenapa kena guna caps lock dekat perkataan kampung tu??

Sebabnya, raya tahun ni memang beraya di kampung yang betul2 kampung.. raya qurban tahun ni giliran rumah keluarga aku.. so aku bagi cadangan dekat Encik Adiey untuk balik kampung rumah atok dan nenek kat Johor.. 

Selalunya, balik kampung kat Johor bila dah seminggu raya.. kali ni, kitaorang berdua akan berpagi raya di rumah atok dan nenek di kampung.. tu lah yang namanya betul2 kampung.. pengalaman baru untuk Encik Adiey sebab dia x ada kampung yang betul2 kampung.. hehehe.. 

Paling rindu dengan suasana kampung yang sangat tenang tu.. tidur malam x payah pasang kipas sebab sejukkkkkkk sangat2.. tapi paling takut nak pergi tandas waktu malam sebab tandas kat luar rumah.. hahahha...

Sekejap lagi nak gerak balik Johor.. sajer balik awal sebab nak bawak Encik adiey pusing2 kawasan kampung.. seronok!!!! tapi kalau jalan sesak, lambatlah sampai kampung tu nanti.. doakan perjalanan kami selamat sampai yer...




Untuk yang memandu nak balik ke kampung tu, berhati2 di jalan raya.. jangan drive laju sangat yer.. kalau isteri yang duduk sebelah suami tu, borak2lah dengan suami supaya diaorang x rasa mengantuk.. jangan jadi macam aku yang cepat sangat rasa mengantuk bila masuk dalam kereta.. hehehe..

Selamat menyambut Hari Raya Aidiladha buat semua!!


Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

13 comments:

  1. selamat hari raya aidiladha...semoga selamat pergi dan balik..:)

    ReplyDelete
  2. selamat hari raya korban, selamat bergumbira bersama keluarga tercinta

    ReplyDelete
  3. SELAMAT MENYAMBUT AIDIL ADHA.. DAN SELAMAT PULANG KE KG.. :D hati2 memandu di jalan raya.. :D

    ReplyDelete
  4. hati2 ye...selamat pergi n kembali..salam aidiladha buat awk n suami :)

    ReplyDelete
  5. bestnye.. BE x alik kmpg pun.. mother in-law kt KL je..huhu

    ReplyDelete
  6. selamat blik kpg.slmt hri raya:)

    ReplyDelete
  7. berhati hati di jalan raya

    selamat hari raya korban

    ReplyDelete
  8. sama2lah kita & selamat hari raya aidiladha juga ye

    ReplyDelete
  9. balik kampung!!..bestnyeee..selamat hari raya aidiladha zana n hubby!!..;)

    ReplyDelete
  10. OOo. balik Johor... Selamat Hari Raya AidilAdha zana!!!~

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ