Tuesday, October 30, 2012

Tempahan Jahit Manik Tudung Oleh Iem Creation

Alhamdulillah, sekarang ni kakak aku tengah bizi dengan tempahan jahitan manik dekat tudung..  Nampaknya Iem Creation makin berkembang maju.. kalau dulu hanya fokus dengan jahitan manik dekat baju, sekarang dah tambah pulak dengan tempahan jahit manik tudung.. semoga akk aku terus dimurahkan rezeki.. aku hanya tolong sekadar yang mampu jer.. tolong letak kat blog & FB.. x sangka tempahan makin bertambah dari hari ke hari..

Tempahan Jahit Manik Tudung

Rasa-rasanya ada yang berminat nak order ke tudung manik macam dalam gambar tu? sekarang ni hanya ambik tempahan daripada kawan2 dan keluarga rapat jer.. tapi kalau ada yang betul2 berminat nak tempah, boleh emel yer, adieyza_1110@yahoo.com.. kalau nak hantar tudung sedia ada boleh, nak beli yang dah siap tudung dengan manik pun boleh.. 

Tempahan Jahit Manik Tudung

Harga istimewa untuk pengunjung blog Zana Adieyza.. tapi tempahan hanya sekitar Putrajaya dan kawasan berhampiran dengannya.. kakak aku yang jahit manik ni duduk dengan Negeri Sembilan, so kalau tempahan sekitar daerah Jempol dan Bahau tu boleh la menempah jugak..

Tempahan Jahit Manik Tudung

Tempahan Jahit Manik Tudung

InsyaAllah nanti aku akan publish lebih banyak tudung dan shawl manik untuk dijual.. sekarang ni akak aku tengah siapkan beberapa helai tudung so kita bagi dia masa untuk siapkan dulu baru kita publish yer..


Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

14 comments:

  1. manik ditudung buatkan kita lagi ayu he..he.
    cantik.....

    ReplyDelete
  2. cantiknyaaaaa..org yg sgt hati2 dan rajin jek boley buat gini...nice sgt..

    ReplyDelete
  3. cantik !! tapi ida dah tak pakai tudung ada awning ni... hihihi... nak hantar baju boleh? =)

    ReplyDelete
  4. cantik n kreatifnya dia...lau ida yang jait xtau la apa yg jadi..huhuhu
    singgah follow ya..;)

    ReplyDelete
  5. Uii cntiknyer... Maaf lma xbw blog akk... Rindu sgt :)

    ReplyDelete
  6. zana cantiknya..kak ita minatnya..mahal tak zana..ari tu adik kak ita gi bandung jumpa yg tudung bawal aje..malas nak pakai bawal...kalu yg macam zana pakai tu berapa?..mcm berminat aje...

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ