Friday, August 12, 2011

Cuti Bersama Keluarga

Entry fresh dari kampung halaman..

Sekarang tengah menikmati saat2 indah bersama keluarga mertua di rumah.. dapat menghabiskan masa bersama insan tersayang sememangnya membahagiakan.. 

Lepas sahur & solat Subuh tadi, kami suami isteri gerak balik kampung.. hari ni turn berbuka puasa bersama keluarga mertua.. sahur esok pun bersama keluarga mertua.. x sabar nak berbuka puasa dengan hidangan daripada mak mertua.. 

Esok awal2 pagi, balik ke rumah keluarga aku pulak.. dari rumah mertua ke rumah mak abah 15 minit jer.. dekat jer kan.. hihihi.. esok akan berbuka dengan keluarga aku pulak.. x sabar nak pergi bazar kat kampung sebab bazar kat sini banyak makanan yang dijual murah & sedap2!! 

Hari Ahad, lepas sahur & solat Subuh di rumah mak abah, kitaorang gerak balik ke Putrajaya.. ada misi yang perlu dilaksanakan hari Ahad ni nanti.. 

P/S: bahagianya berpuasa bersama keluarga!!!
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

7 comments:

  1. bestkan dpt berpuasa bersama keluarga

    ReplyDelete
  2. amboi kak cuti la erk hari ni hehe,best nye dpt berpuasa ng keluarga,ika gak yg xdpt sob3x >_<

    ReplyDelete
  3. wah jelesnya cuti lagi..xpela, zaza tggu cuti raya jek la bru blk kg..hehe

    ReplyDelete
  4. bestnyeeee hehehe...uya hari nie akan gerak balik ke kluang, rumah FFIL hehehe

    ReplyDelete
  5. umah mak & mertua katne? raya x la gaduh nak balik mna dlu kan..hehe

    ReplyDelete
  6. wah..dkt je eh..senang btol!hihi

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ