Thursday, August 25, 2011

Dah Terbayang-Terbayang




Lemang, ketupat, nasi impit, kuah kacang, rendang ayam, kuih bahulu, kuih batang buruk dan dodol dah mula terbayang2 di mata aku.. korang pun sama kan????

16 comments:

  1. zana!!!

    kenapakah meletak sume gmbr tu?? k.nik pun berjangkit sama dah ni dok terbayang2...

    ReplyDelete
  2. heheheh
    sedapnya
    sabar2 5 hari lagi

    ReplyDelete
  3. akak betul..
    dah terbayang dah nie haaa
    -.-"

    ReplyDelete
  4. ha'ahhhh!! meleleh tgk nasi himpit.. :D

    ReplyDelete
  5. kijamnyee gambar2 ni uwaaaa lap*r arrr

    ReplyDelete
  6. sabo..sabo... lmbt lagi tu.. hihi :D

    ReplyDelete
  7. Kak Zana kejamlaaaa.. Zwan dah lapaq dah nii.. dah la lagi 7 jam lg nak bebuka.. huwaaarrrrgggghhhh...


    MySuaraBlog: Larangan Untuk Pengantin Perempuan

    ReplyDelete
  8. eh kak,sabar kak,baru kul 12 lebih ni,kang ade yg berbuka kang hahaha

    ReplyDelete
  9. i terbayang2 ciskek,almond london,spageti,chokolat chips..erkkk.ok fine,terbayang rendang tok!tp syg dah tak boleh rasa lg kesedapan rendang buatan bonda tersayang..sobbb..sobbbb

    ReplyDelete
  10. aduh tergugat iman tengok ketupat palas ngan rendang tue

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Selamat Datang 2016

Assalamualaikum.. Selamat datang 2016.. Semoga tahun 2016 ni akan membawa lebih banyak berita gembira buat kita semua.. 5 bulan menyep...