Wednesday, August 24, 2011

Duit Raya & Kad Raya Special Dari Blogger

Semalam dapat duit raya dan kad raya dari sorang blogger ni, Cik Anita.. first time ok dapat duit raya dari blogger.. tapi x nak guna duit raya tu sebab rasa sayang sangat.. simpan jerlah duit tu kan.. bukannya duit tu boleh reput.. hihihi..


Cantik kan kad raya ni?? nampak ladies & feminin sangat kad ni.. dah la awek dalam kad raya ni pakai baju pink, warna kegemaran aku tu walaupun ada adik blogger ni kata dia x suka blog yang ada warna pink.. ada akak kisah ke NF?? huhuhu.. 

Apapun, aku suka sangat kad ni.. sangat cun!! bertambah best sebab ni kad raya ke 2 aku selepas kad raya dari PnStoberi hari tu.. syoknya!!!!!!

Bukan sekadar dapat kad raya jer.. aku dapat duit raya sekali tau!!

Cik Anita, sajer tau buat akak terharu dengan duit raya ni.. siap tulis duit raya untuk masa depan.. terus akak x jadi guna duit raya ni untuk beli gula2 cadbury sebab Nita kata guna untuk masa depan.. hihihihi..

 
Bukan senang nak dapat duit raya bila dah meningkat dewasa ni.. sebelum kahwin dapat duit raya dari kakak2 jer.. lepas kahwin, kakak2 aku dah x nak bagi duit raya kat aku lagi, sedih!! lepas kahwin aku dapat duit raya dari encik suami jer.. tapi nilainya berganda2 la dari nilai duit raya yang kakak2 aku bagi.. huhuhu.. adakah tahun ni duit raya dari encik suami akan meningkat?? (cakap macam ni sebab tau encik suami akan baca blog ni, so mana tau dia nak naikkan duit raya aku lebih dari tahun lepas... hihihihi)


Thanks Nita untuk kad raya & duit raya tu.. akak suka sangat!!! dengan ucapan yang penuh makna dari Nita tu, akak harap sangat perkenalan kita diberkati Allah hendaknya.. keep in touch dear.. 

P/S: PnStoberi & Cik Anita, sorry x sempat nak reply kad raya tu yer sebab dah nak balik bercuti raya kan.. tahun depan Zana balas kad tu yer..

11 comments:

  1. hihi. skali tempek gmbr yg sama kita. hihihi :D

    ReplyDelete
  2. alah...

    kenapa display tulisan Nita yang buruks tu. HAHA. malu!

    neway sama-sama. terharu pulak sebab ada entry special! :)

    ReplyDelete
  3. bertuahnya dpt kad raya & duit raya...

    ReplyDelete
  4. comel jer ladies tu...tabung akk pon kosong lg nih, nk tumpang wet raya pon boleh :-)

    ReplyDelete
  5. untungnya Kak Zana dapat duit raya Walaupun hanya dua kupang.. HEHE
    Kak Zana, kak Zana takmo ka anta kad raya n duit raya kat Zwan? HAHA

    MySuaraBlog: Larangan Untuk Pengantin Perempuan

    ReplyDelete
  6. wahhh...dah la comel kad tu..jeles..heheheh..

    ReplyDelete
  7. sweetnya kad raya.. hehe.. duit raya tu kenang terindah.. :)

    ReplyDelete
  8. haha siap ada duit raya lg... knapa la tak duit kertas kan? yg kaler pepel.., hehe

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..