Thursday, August 11, 2011

Happy Birthday ZANA aka aDieyZa!!

 Alhamdulillah kerana masih dipanjangkan umur oleh Yang Maha Esa.. syukur kerana Allah masih memberikan peluang untuk aku bernafas sehinggah ke hari ini.. sesungguhnya aku bersyukur di atas nikmat ini Ya Allah..


Ya Allah, kurniakan hamba Mu ini kesihatan yang baik agar dapat menunaikan segala amanah Mu Ya Allah, murahkan rezeki aku serta insan2 yang menyayangi diriku  & aku bermohon agar diriku sentiasa berada di bawah lindungan serta keberkatan Mu Ya Allah.. 


P/S: tahun ke 2 menyambut hari lahir bersama suami tersayang.. perasaan yg cukup indah!! Syukur Alhamdulillah..
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

39 comments:

  1. Bila besday zana ? hari ni ke ??

    *Happy Birthday*

    ReplyDelete
  2. happy besday zana..semoga dimurahkan rezeki....

    ReplyDelete
  3. Hepi besday zana.. Moga bahgia dunia akhirat dgn suami.. hepi2 slalu k :)

    ReplyDelete
  4. Slmt hari jadi yg ke ..??.. buat zana.. semoga di murahkan rezki dan di beri kebahagiaan yang berpanjangan... amin..

    ReplyDelete
  5. Happy birthday, Zana. Semoga dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur & dirahmati Allah. Wish all ur dreams come true :))

    ReplyDelete
  6. Happy birthday, Zana. Semoga dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur & dirahmati Allah. Wish all ur dreams come true :))

    ReplyDelete
  7. Happy Birthday Dear..semoga mendapat apa yang diingini dan dilindungi oleh-NYA sentiasa..amin

    ReplyDelete
  8. happy b'day
    semoga dipanjangkan umur dan dimurahkan rezeki

    ReplyDelete
  9. epi besday dear..may god bless u..~

    ReplyDelete
  10. happy birthday dear! semoga pnjg umur, murah rezeki & bahagia dgn husband selalu..

    Insya Allah, tahun ke3 sambut besday dgn husband n baby. Amin! saya doakan awk :)

    ReplyDelete
  11. happy besday dik..mudahan dimurahkan rezeki selalu, sihat senantiase dan berbahagie buat selamenye :)

    ReplyDelete
  12. happy birthday zana...semoga apa yang diimpikan dikurniakan oleh Allah SWT...ameeen

    ReplyDelete
  13. selamat hari lahir..moga mendapat keberkatan umur dan bertambah bahagia dunia akhirat..(^_^)

    ReplyDelete
  14. hepi besday sis zana...moga allah m'beri rahmat dlm rumahtangga zana dan di panjangkan usia di murahkan rezeki...msti dapat hadiah sempena ari raya ni...muahaha..

    ReplyDelete
  15. Selamat ulang tahun kelahiran, moga dipanjangkan umur dalam beribadat kepada Tuhan dan dilimpahkan rezeki berpanjangan..ameeeeeeennn

    ReplyDelete
  16. Allah selamatkan kamu..Allah selamatkan kamu...Allah selamatkan Zana..Allah selamatkan kamu...

    hepy besday Zana..semoga murah rezeki & diberkati Allah sentiasa...

    ReplyDelete
  17. hepy besday zana

    p/s : zana ke yang kat lif semalam?

    ReplyDelete
  18. happy birthday!lmbt tau sbb pg buta td takleh comment..hihikss

    ReplyDelete
  19. HAPPY BIRTHDAY!
    smoga dipanjangkan umoq,
    dimurahkan rezki,
    berjaya dlm apa2 bidang yg diceburi,
    bahagia disamping family,
    and ceria slalu.. amin! ;)


    MySuaraBlog: Kurangkan Makan Nasi

    ReplyDelete
  20. lambat lak akak.. errkk.. pagi2 tadi blogger ada poblem, lps tu gi meting, skang baru dpt wish.

    Slamat Ari Lahir ye Zana.. moga apa diimpikan akan jadi kenyataan :)

    ReplyDelete
  21. Hi Bezday Girl!!!! nak nyanyi sikitlah!!

    ♪♫♪♫♪♫ ALLAH SELAMATKAN KAMU, ♪♫♪♫ALLAH SELAMATKAN KAMU,♪♫♪♫ ALLAH SELAMATKAN PN ZANA KITA,♪♫♪♫ ALLAH SELAMATKAN KAMU...♪♫♪♫♪♫..


    HEPI BEZDAY!!!

    ReplyDelete
  22. Happy Birthdah..


    Wow... rama-rama tu hinggap kat tangan...

    ReplyDelete
  23. hepi bufday zana! lepas bufday akak 2 hari yer... semoga bertambah rezeki kamu yer syg

    ReplyDelete
  24. hepi bufday zana! lepas bufday akak 2 hari yer... semoga bertambah rezeki kamu yer syg

    ReplyDelete
  25. Happy Birthday Zana! smoga Zana sntiasa di Rahmati Allah & Bahagia selamanya..

    ReplyDelete
  26. alhamdulilah..smoga akak sht dn bahagia selalu =)

    ReplyDelete
  27. epi bestday laling!!!
    waaah, makan beso arini.. =)

    ReplyDelete
  28. wah..happy birthday sis!may allah bless u always..moga pjg umur..murah rezeki..bahagia sentiasa yaa..=)

    ReplyDelete
  29. happy birthday akak..

    semoga pnjg umo dan di murahkan rezeki...semoga bahagia sokmo...;-)

    ReplyDelete
  30. uuu..rase mcm dh terlewat sgt nak wish
    "epy belated besday,may all ur wishes come true"

    p/s: rasanya saya ade baju yg serupa zana pakai tu..hehe

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ