Monday, August 1, 2011

First Wedding Anniversary aDieyZa

23 Julai 2011, genap setahun kami bersama sebagai suami isteri.. segalannya serba indah.. segalanya berjalan lancar.. manisnya kehidupan sebagai suami isteri makin dirasai dari hari ke hari..


Pengalaman selama setahun banyak mengajar erti persefahaman, tolak ansur dan saling hormat menghormati.. masih banyak yang perlu diperbaiki.. masih banyak yang perlu dipelajari.. semakin lama hidup bersama, semakin bahagia rasanya.. syukur di atas rahmat dari-Nya..


Menghabiskan masa bersama di rumah pada hari ulang tahun perkahwinan sememangnya indah.. seperti mood pengantin baru.. hihihi.. segalanya serba ringkas namun tetap bermakna untuk dikenang.. sesungguhnya, masa bersama itu sememangnya lebih indah daripada segala-galanya..




Menghabiskan masa bersama di spa pada hari ulang tahun perkahwinan sememangnya pengalaman yang menggembirakan.. memanjakan diri di spa bersama suami sememangnya antara waktu yang cukup berharga untuk dinikmati.. lepas memanjakan diri di spa, sememangnya aura pengantin baru makin memuncak.. hahahaha.. sila jangan gelak jahat ok.. sila gelak sopan2 di bulan puasa ni.. hihihihi..



Walaupun ianya sekadar suatu tarikh, tapi ianya satu tarikh yang cukup bermakna untuk diingati kami suami isteri.. sesugguhnya tarikh keramat itu akan terus diingati sehingga akhir hayat kami..

Syukur Ya Allah di atas rahmat daripada Mu.. perkahwinan ini sememangnya membuatkan kami suami isteri semakin bahagia dari hari ke hari.. terima kasih Ya Allah di atas anugerah yang tidak terhingga ini.. kami memohon agar perkahwinan ini sentiasa berada di bawah lindungan & rahmat Mu Ya Allah.. kurniakanlah kami kebahagiaan yang berpanjangan di dunia & di akhirat kelak.. murahkan rezeki kami suami isteri & serikanlah perkahwinan ini dengan zuriat yang kami idam2kan selama ini Ya Allah.. 




Sayang, terima kasih untuk perkahwinan ini.. terima kasih kerana sudi menjadikan diri ini sebagai isteri dan permaisuri di hati sayang.. segala pengorbanan, kasih sayang, perhatian, semangat,sokongan, belaian dan cinta daripada sayang terlalu bermakna bagi diri ini.. hanya Allah yang tau betapa isteri mu ini terlalu menyintai dirimu sayang..


~LOVE aDieyZa~
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

19 comments:

  1. owh..ke spa rupanya meke.. wahhh bes..bess

    ReplyDelete
  2. selamat berpuasa..salam perkenalan..

    amboiii..kemain romantik ek..

    ReplyDelete
  3. salam kenal..

    wah bestnya sambut annoversary berdua.. so romantik.....

    ReplyDelete
  4. wahhh dh setahun eh hehehe..tahniahhhh...sedapnye pizza

    ReplyDelete
  5. mesti dibelai2 seperti bakal pengantin baru di spa...ye tak??

    ReplyDelete
  6. epi anniversari both of u & salam ramadhan.. =)

    ReplyDelete
  7. wow weee.. sweetnye korang pegi spa..:)

    ReplyDelete
  8. tahniah...moga sentiasa bahagia ya dear...amin

    ReplyDelete
  9. slamat berpuasa dan berbahagia smpai akhirat

    ReplyDelete
  10. tarikh wedding zana sama dgn my umi punya birthday laaa. hehe. tahniah zana!

    ReplyDelete
  11. muahahahahahahaha (eh tetibe tergelak jahat pulok ;P)

    senyum2 akak bace part2 yang membuatkan akak nak gelak jahat tu tau hihihi

    soooka la ngan ayat2 suwit mu dik. mudahan perkahwinan mu akan kekal bahagie buat selamenye...

    ReplyDelete
  12. nak pergi spa jugak...

    semoga berbahagia ye akk hingga ke akhir hayat...amin..;-)

    ReplyDelete
  13. hepi anibeseri zana! sonoknye laki bini g SPA tuh

    ReplyDelete
  14. hepi aniberseri-seri. sangat jeles dan sangat suwet...

    semoga berkekalan hingga ke akhir hayat. AMIN....

    ReplyDelete
  15. happy aniversary dik .. adik beruntung ada suami yg sama2 mempunyai minat yg sama .. boleh diajak ke spa layie .. huhuh kalau hubby akak .. setakat makan je lahhh ... ke tmpt2 mcm nie , dia boleh cakap jgn membazir .. baik bawak anak2 makan .. huwaaa , tapi kita tetap bersyukur kerana dialah tempat kita bergantung harap kan ..:)

    semoga kekal abadi sehingga ke hujung nyawa mu dik :))

    ReplyDelete
  16. since kawen baru 2x p CH...tapi sonok.. ;)...

    happy anniversary...


    feel free join this contest yaa...

    http://pageibushifaa.blogspot.com/2011/08/contest-apa-tema-outdoor-uolls.html

    ReplyDelete
  17. happy anniversary.. syoiknya gi SPA.. ok tak harga kat situ? heh..
    btw, semoga berbahagia selama2nya dan dikurniakan cahaya mata..saya pun mengharapkan perkara yg sama.. moga2 ade rezeki :)

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ