Monday, June 4, 2012

2 BE Menari Rancak di Blog Blogger

Dah sebulan x jenguk akaun Nuffnang.. sekali tengok, ada 2 BE yang sedang menari2 dengan riang gembiranya kat blog aku ni.. syukur Alhamdulillah..


Terima kasih untuk BE Seng Heng One Plus 10th Anniversary.. aku ada jugaklah member card Seng Heng ni.. jadi member masa beli video camera 6 tahun lepas (sekarang ntah ke mana video camera tu), beli vacum 2 tahun lepas (masa baru2 kahwin, konon rajin nak vacum rumah), beli water heater 2 tahun lepas (masa baru2 kahwin jugak sebab kadang2 sejuk mandi hujung rambut hujung kaki di waktu pagi.. hahahha) dan beli aircond setahun yg lepas (beli yg ni sebab kononnya nak kurangkan habuk kat bilik bila guna kipas.. ngada!).. *ada la pulak nanti yg kata aku ni nak berlagak cerita apa yg aku beli.. adoiiiiiii, letih!

Terima kasih jugak untuk BE Friso 1001 Ideas For 2.. walaupun saya belum pregnant & ada anak sendiri, tapi sudi jugak BE tu singgah ke sini.. 

Teruslah menari2 di blog ni yer.. terima kasih jugak pada semua pengunjung blog!

Tapi kan, aku sedih gak sebab rupanya ada BE masuk awal bulan Mei hari tu.. bulan Mei kan aku punya mood blogging ke laut habis.. so sekejap sangat la BE tu singgah.. tak ada rezeki BE Maxis iPhone tu nak menari2 lama kat blog ni.. 

TQ Nuffnang!! TQ semua!

10 comments:

  1. bestnya dapat BE.. share sikit mcmane nk dapat :)

    ReplyDelete
  2. tahniah kak! update laju2 k..hehe

    ReplyDelete
  3. bila lah nak dpt BE yg byk.. tak pernah naik since last yr lagi..huhu

    ReplyDelete
  4. nana lagi best zana, dari dulu menten 1.50 je income nuff ni..dapat BE pon tak pernah..tak tau la cane nak dapat BE tu..hehe

    ReplyDelete
  5. wahh untung nye.. rezeki zana tue... mmm share laa camna nak dapat BE ek?

    ReplyDelete
  6. salam .

    akkak comel dieyza....

    hehe .

    lama tak jenguk sini , moga rezeki akak makin bertambah =D

    ReplyDelete
  7. Zana, dr zaman mntak tolong zana smp arini, tak bergerak pun balance nuffnang ku. Mau BE jugakkkk!! Hihi

    ReplyDelete
  8. ye arrr..kita punya pun nak bergerak lambat yaa ampun... singgit setahun kot..huuu

    kita punya kata kekunci pun byk yg search pasal cuti2... :)

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..