Wednesday, June 20, 2012

WordLess Wednesday - Baby Comel Dalam Perut Comel




Perut kakak saya comel sebab ada baby comel kat dalam tu.. 2 dah lahir, tinggal sorang lagi belum lahir.. so cute!!
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

16 comments:

  1. pasni giliran adik bongsu pulak.. n TTC geng..aminn..

    *amek berkat+amek aura!*

    ReplyDelete
  2. Usap-usap perut yang belum lahir tu Zana. Amik berkat. Mana tahu ada rezeki lekat. Eh, dah macam pantun pulak. ;p

    ReplyDelete
  3. Mama-mama dia pun comel sebab itu babynya pun comel. Mak Usu dia pun comel juga:)

    ReplyDelete
  4. yang sebelah tu pon comel..tambah sayang acik nana kat acik zana..haha

    takde benci orang ye, time pregnant ni..kalo benci orang nnti baby terkenan orang tu pulak..hehe

    ReplyDelete
  5. bertuahnye zana dapat pegang perut2 kakak... mst lepas nie turn yana plak.. amin

    ReplyDelete
  6. semua ur sista ker???
    IA lepas ni ur turn plak aminnn

    ReplyDelete
  7. comelnye..suke tgk org pregnant..hehe..

    ReplyDelete
  8. amik berkat ea =) moga pasnie turn zana pulak.amin..

    ReplyDelete
  9. Nnt ketiga2 org ni amek gmbr dgn kak zana... Mesti sweet.. :)

    ReplyDelete
  10. owah..pasni turn zana lak..tunggu je dear ek..sama2 kita berdoa..aaminn

    ReplyDelete
  11. mmg sgt cute.. owh sya rindukan saat ini.. :)

    ReplyDelete
  12. org tengah preggy biasanya mmg berseri....tak tau nape?..hihi

    ReplyDelete
  13. memang semua comel-comel belaka...

    ReplyDelete
  14. pompuan ngandung sangat comel...berseri juga

    ReplyDelete
  15. Sonoknya ada kakak... K tumpang kasih kak ipar je... sorang tu je la... huhu~
    Kak Ipar K pun tgh ngandung, insya'Allah, hujung bulan 8 atau awal bulan 9 ni kot beranak... Mudah2 an rezeki kita menyusul lepas ni kan? aminnn...

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ