Wednesday, June 6, 2012

ELLIPS - Hair Vitamin Terbaik!

Rambut adalah mahkota wanita yang penting untuk dijaga.. x kisah la kalau kita ni bertudung, tapi kecantikan dan penjagaan rambut sangatlah perlu diutamakan yer.. kalau jenis yang banyak duit, pergi jer kat salon untuk buat rawatan rambut sebulan sekali.. tapi untuk yang masih nak kekal rambut sihat, tapi dengan cara yang murah, mungkin boleh cuba pakai ELLIPS - hair vitamin yang merupakan pilihan terbaik terutamanya untuk wanita..


Seronoknya bila pakai ElLLIPS ni, rambut terasa lebih lembut, mudah disikat & bau wangi!! serius feeling2 buat treatment rambut setiap minggu.. hihihi.. kalau nak treatment rambut kat salon, gerenti habis seratus lebih.. tapi dengan ELLIPS, hanya bayar RM4.90 then dapat hasil yang tetap mengujakan.. berbaloi2 la..

ELLIPS ni antara vitamin rambut yang boleh membantu kita memiliki rambut yang sihat, bermaya & mudah diurus.. kalau x silap, ada 4 jenis vitamin rambut dari rangkaian ELLIPS ni.. untuk rambut rosak, untuk hitam bersinar, untuk rambut yang diwarnakan dan untuk rambut bermaya.. 

Aku beli yang untuk rambut rosak since lepas beberapa kali buat rebonding, rambut ni nampaknya macam kering sesangat.. naik risau aku tengok rambut nak mengerbang macam hantu Kak Limah balik kampung.. hahahaha.. lagi 1 sebab kenapa aku beli yang untuk rambut rosak adalah sebab vitamin tu warna pink.. boleh??? hihihihi..

1 paket tu ada 6pcs vitamin.. kalau macam aku, 1 paket tu tahan dalam 2 minggu dengan anggaran 3 kali penggunaan.. setiap kali guna, aku pakai 2pcs.. selalunya selang 4 hari lah aku pakai.. sebab sekali penggunaan tu kesan dia kekal dalam 3 hari.. 

Aku pakai ELLIPS ni dekat setengah tahun.. setakat ni puas hati, maybe sebab sesuai dengan jenis kulit kepala dan rambut aku.. sebab ada jugak vitamin rambut lain yang aku pakai buatkan rambut aku jadi makin kering & ada kelemumur.. x suka! so bila pakai ELLIPS then x ada bad effect, tu yang aku teruskan..


Maybe pada yang masih tercari2 produk penjagaan rambut yang murah dengan hasil yang baik boleh la cuba ELLIPS ni.. tapi macam aku cakap sebelum ni, produk ni sesuai dekat kulit kepala & rambut aku.. tak bermakna sesuai untuk aku sesuai untuk korang.. tapi setakat nak cuba tu, x salah rasanya.. sebab murah jer.. kalau x sesuai, stop jer pakai.. 

Since encik adiey nak balik Jumaat ni, hari2 aku pakai2 ELLIPS ni.. hihihi.. nak rambut wangi habis la kiranya ni.. so dalam tempoh seminggu ni, dah 2 paket habis sebab nak hasil ke tahap maksimum.. wangi & lembut.. suka!!!

Kalau sesiapa yang mencari alternatif lain untuk masalah rambut gugur, boleh cuba click link kat bawah ni untuk buat pembelian produk.. set rambut gugur daripada Shaklee dapat membantu mengurangkan risiko rambut botak, mengurangkan rambut gugur, menjadikan kulit kepala lebih sihat & segar.. call/sms/whatsapp Zana (013-6065246) untuk pertanyaan lanjut dan pembelian.. 

Nota cinta: rambut wangi & lembut, suami pun mudah tertawan! 


Photobucket

21 comments:

  1. hamboi berbau wangi la rambut u yer zana :P

    ReplyDelete
  2. patut la nana bau sampai sini wanginye..hehe nak try la..rambut nana pon dah gaye mak limah jugak ni ;p

    ReplyDelete
  3. ha, oke-oke! idea ni sangat membantu..tak terpikir pun nak beli benda alah ni..sebab rambut dah kering sbb dek rebonding..huhu..gerbang habis..

    ReplyDelete
  4. I pun guna ellips. Warna purple & pink.
    =)

    ReplyDelete
  5. amboiii, wanginya... nk beli gak la... hikhik

    ReplyDelete
  6. Nota cinta: rambut wangi & lembut, suami pun mudah tertawan!

    hehehehe nota cinta tu yg xleh tahan... :) Queen pun nak try juga la..

    ReplyDelete
  7. Zana...awak mmg leh jadi promoter la..!! hehehe..
    sy ada bli kaler kuning klau tak silap..bru je bli dlm 2 hari lepas, tup2 u dah promote kat cni :-)
    nak pkai jugak la kasik wangi cam zana, my husband pun nak balik tak lama dah ni..hihi

    ReplyDelete
  8. wah..boley cuba ni zana..xpernah try lagi..wangi erk??

    ReplyDelete
  9. wah..wah.. zana... tertawan tue yg xtahan tue hu3

    ReplyDelete
  10. BE pun guna ellips ni, slalu ambik yg pink, oren dan hitam..hehe.. bau dia mmg best leh tahan lebih 3 hari..suami pun suka.. (^_^)

    ReplyDelete
  11. jijah pernah tgk kawan jijah pakai ellips ni.. teruja jugak nak beli! tapi lepas habis belajar dia pon tah kemana terus tak beli2.. last2 jumpa akak share ni!

    nak beli nanti la.. tq kak!

    ReplyDelete
  12. Kakak nak cubalah Zana utk anak kakak yg bongsu sebeb dulu sekali kakak pernah rebonding sekarang rambut dia mudah kering. Nak kena selalu pakai hair cream. Mana tahu ini sesuai juga utknya.

    ReplyDelete
  13. mcm2 brand ader skrng khen
    wahhhh sure excited nak jmpa chenta hati nnt @.@

    ReplyDelete
  14. sory zana ... nie link sue .... >http://aswith4kids4ever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Ida sentiasa pakai jugakkk... Murah je.. Ida suka time nak pecahkan dia..hihihhi.. Kenyal gitu~~~

    ReplyDelete
  16. salam kak.tapi tak melekit macam minyak ke vitamin tu bila ssapu kat rambut?

    ReplyDelete
  17. KALAU ADA SESIAPA HENDAK BELI ELLIPS HAIR VITAMIN INI, SY ADA JUAL 1 BOTOL, ADA 50 BIJI DENGAN HARGA RM35. BOLEH WASSUP 0127340434.

    ReplyDelete
  18. hahax,same lah kite kak zana,kalau tak taw nk beli yg mane,tangan mesti capai yg wrna pink dlu...

    ReplyDelete
  19. hahax,same lah kite kak zana,kalau tak taw nk beli yg mane,tangan mesti capai yg wrna pink dlu...

    ReplyDelete
  20. betol ... sy pon try guna .. mmg rambut jadi lembut dan wangi :)

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..