Friday, June 8, 2012

Syukur Alhamdulillah.. Terima Kasih Ya Allah..

Syukur Alhamdulillah... 

Alhamdulillah semalam encik adiey dah selamat sampai dari mengerjakan Umrah.. pelukan dan ciuman pertama daripada suami buat isteri selepas 2 minggu berjauhan sememangnya terlalu indah.. pengalaman yang terlalu indah untuk dikenang.. 

Nampak jer suami, terus hati ni rasa terlalu gembira & terharu.. sesungguhnya perasaan rindu yang dipendam telah terubat walaupun hanya sekadar melihat wajahnya.. 

Tapi rindu tu semakin terubat bila mana suami mengucup dahi isteri sambil mengucapkan syukur Alhamdulillah kepada Allah.. Ya Allah, kucupan dengan lafaz Alhamdulillah itu sememangnya membuatkan hati ini terlalu bahagia.. terima kasih Ya Allah..

Rindu yang membara makin terubat bila mana suami mengatakan bahawa perasaan sayang kepada isteri semakin mendalam selepas berjauhan.. berkali dia mengucapkan terima kasih kepada isteri kerana sudi menjadi seorang isteri yang mampu membuatkan dirinya semakin bahagia.. 

Hati isteri terus dipenuhi rasa kebahagiaan bila suami berkali2 mengatakan semakin dia mendekatkan diri kepada Allah, semakin dalam perasaan sayang kepada isterinya.. semakin membuatkan dia bersyukur kerana memiliki amanah yang cukup bermakna kurniaan dari Allah..

Ya Allah, terima kasih atas rasa kebahagiaan ini.. syukur di atas segala hikmah  di sebalik pemergiaan suami menunaikan ibadah Umrah.. semoga akan lebih banyak kebaikan, keberkatan dan kebahagiaan buat kami sekeluarga selepas ini.. insyaAllah..

Terima kasih kepada semua yang sudi mendoakan kesihatan & kesejahteraan sepanjang encik adiey di sana..hanya Allah yang mampu balas jasa baik anda semua.. semoga kita semua terus berada di bawah keberkatan dan perlindungan Allah hendaknya..

Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

25 comments:

  1. Assalam Zana, Alhamdulillah Syukur, suami dah pulang kepangkuan isteri nya yg dicintai, moga kasih sayang dan rasa cinta menyemarakan lagi hubungan kalian.. Amin ya RabbalAlamin............

    ReplyDelete
  2. alhamdulillah, sejuk jerk ati baca entry ni...

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah...semuanya selamat..semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat dan dimurahkan rezeki dgn kehadiran baby nanti...insyaallah..

    ReplyDelete
  4. Lega... alhamdulillah segalanya berjalan lancar.
    Cuba tanya hubby mesti dia rindu utk ke sana lagi
    Insya-allah pergi lagi pasti isteri akan ada di sisi..

    ReplyDelete
  5. nak nangis....terharunya...alhamdulillah...=D

    ReplyDelete
  6. uwaaa....chinta lak terharu nak nanges je ase..terima kasih ya Allah...

    ReplyDelete
  7. Rindu Ituew Indah
    Berjauhan seketika sebenarnyer sgt baguih
    Mengejar kan perhubungan lagik (~_~;)

    ReplyDelete
  8. Aduih, touching pulak baca entri Zana ni.

    Alhamdulillah, selamat kembali dah Encik Adiey.

    ReplyDelete
  9. yeay..en adiey dh blk..jgn sedey2 lg taw..pasni tido lena..makan pon selera jela.. hihi ;0

    ReplyDelete
  10. alhamdulillah, itulah yg kita mahu dalam kehidupan berkeluarga kan..

    thanks ek follow saya

    ReplyDelete
  11. alhamdulilah...n3 zana buat akak terharu...moga hubungan ini kekal selamanya....

    ReplyDelete
  12. sy yg baca pun rasa terharu sgt..Alhamdulillah sis..moga u n suami terus berbahagia tau..

    ReplyDelete
  13. sweetnye... bergenang plak airmata ni bace zana...your words touch my heart...;)

    ReplyDelete
  14. Alhamdulillah.. Sedih lak bca entry nih... :(

    ReplyDelete
  15. oh.... hubby gi umrah rupanya... Alhamdulillah coz dah selamat kembali... ada rezeki boleh gi lagi...

    ReplyDelete
  16. as salam,

    alhamdulillah..sgt sweet..amin amin amin..mudah2an smp ke akhir hayat..

    salam kenal ye..;)

    ReplyDelete
  17. alhamdililah zana..jadi touching kak ita baca..so sweet.....

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ