Thursday, June 21, 2012

Spontaneous Thursday - Trust


Kepercayaan adalah penting dalam sesebuah perhubungan.. tak kiralah sama ada perhubungan percintaan, persahabatan atau kekeluargaan.. kepercayaan adalah antara kunci terpenting untuk memastikan perhubungan itu kekal dan sempurna.. 


Hubungan yang terjalin tanpa kepercayaan selalunya akan dilanda masalah.. mula curiga, mula syak tidak menentu, mula berfikiran negatif dan mula pudar rasa kasih sayang sepenuhnya.. 


Tanpa kepercayaan, susah untuk kita meneruskan perhubungan itu dengan sebaik mungkin.. tanpa kepercayaan, perasaan hormat juga akan luntur.. jadi jangan biarkan orang lain hilang kepercayaan kepada kita.. sekali orang lain hilang kepercayaan kepada kita, selamanya diri kita tidak akan dihormati.. 


Nota cinta: Alhamdulillah, kerana kepercayaan, hubungan cinta itu bertahan selama hampir 11 tahun.. terima kasih Ya Allah, Alhamdulillah.....


Photobucket
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

10 comments:

  1. Btui kak..susah nak pcaya org kan.. Moga kita menjadi org boleh dipercayai :)

    ReplyDelete
  2. betul kepercayaan itu amat penting dalam hubungan

    ReplyDelete
  3. Kakak setuju sebab itu kadang mulut kata sudah lupakan tapi hati tak boleh menipu..

    ReplyDelete
  4. betul..betul.. betull... (cakap mcm upin n ipin0

    sgt2 setuju

    ReplyDelete
  5. setuju..alhamdulillah hubungan suami isteri berlandaskan kepercayaan pasti akan berkekalan..

    ReplyDelete
  6. kak ita setuju sangat dengan cik fadh ne...bg kak ita tak ada rahsia suami isteri...hubby akan cite ..sama juga ita pun...terus terang...

    ReplyDelete
  7. Alhamdulilah.. betul tu kak kerana kepercayaan ia akan manjadikan hubungan kekal dan bahagia.. jijah pon rasainya setelah hampir 9tahun bercinta jugak!

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ