Friday, June 15, 2012

Sejarah Lagi Sekali


Hari ni entry sejarah jer la.. hihihihi..

Ni sejarah blog aku pulak.. semalam rasanya macam ramai pulak yang view blog aku.. since blog ni suam2 milo, jadi bila ramai yang view tu rasa macam semangat la pulak nak update blog.. hihihi..


Sejarah buat blog ni bila ada 19 viewers serentak dalam 1 masa.. selalunya x lebih daripada 10 viewers.. jadi bila lebih daripada biasa, haruslah abadikan kenangan pertama kali mendapat viewers tinggi ni kat blog kan.. 

Ok, jumlah ni maybe sangat2 sedikit kalau nak dibandingkan dengan blog otai2 yg lama dalam dunia blog.. jauh kalau nak dibandingkan dengan blog2 hebat lain.. jauh nak dibandingkan dengan blog yang mempunyai followers yang ramai.. 

Tapi, untuk aku sangat bermakna nilainya tu.. aku tetap rasa happy sebab ada jugak yang sudi jenguk2 blog ni.. maklumlah, aku menulis ni pun sekadar suka2.. 

Terima kasih la pada semua yang bertandang, berkungjung, menyinggah, menjenguk & membaca blog yang x seberapa ni.. kerana koranglah aku teruskan dengan minat blogging ni.. thank you so much!!

Photobucket

7 comments:

  1. termasuk ngan chinta sekali tu hehehhe

    ReplyDelete
  2. Wah ros malu nk buh gadget tu.. Hahahah.. Xleh compare dgn blog kak zana nih.. Tahniah :)

    ReplyDelete
  3. ok sgt lah tu.. bersyukur... :)

    ReplyDelete
  4. congrats
    maybe b4 ada kot just x prsn sapa tahu khen

    ReplyDelete
  5. sukanye...kalau ari2 camtu..hihi

    ReplyDelete
  6. Salam kenal Zana...Pleasyrenya dpt jumpa your blog. so far akak tak pernah dapat macam tu

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..