Wednesday, June 27, 2012

Mandi-manda, BBQ & Pekerja Terbaik - Sungai Congkak

Sebelum cuti-cinta cinta dekat Tambun, sempat jugak berhibur bersama member2 office encik adiey.. team office diaorang buat BBQ dekat Sungai Congkak!

Setelah hampir 2 tahun x pergi mana2 kawasan air terjun, so excited gak la.. tapi disebabkan masa tu aku selsema teruk, so boss besar telah bagi hint supaya aku x bermandi manda di kawasan air terjun.. sedihhhhhhhhhh... 



Sebelum pergi Sungai Congkak, berkumpul kat office encik adiey dulu.. nasib baik aku dah biasa jugak dengan staff perempuan kat situ.. cuma ada 2 orang yang baru pertama kali aku jumpa.. tapi, walaupun baru pertama kali jumpa, cepat betul mesranya.. 



Sampai sana, yang lelaki semua bz untuk BBQ.. yang perempuan terus jer menuju ke air terjun.. hihihi.. x tolong pun!! maklumlah, kerja dalam bidang technical kan, so memang majoriti staff lelaki la.. so perempuan yang minoriti ni, haruslah ambik sedikit kesempatan untuk mengelat.. hihihi


Aku just dapat basahkan kaki jer.. memang x bawak baju untuk mandi pun.. sebab dah kena warning awal2 kan.. orang x sihat kena duduk tepi jer katanya.. nanti dah sejuk2 mandi makin selsema lagi susah.. maka, ikutkan sahaja arahan boss besar walaupun dalam hati meronta2 nak mandi.. hahhaha.. 



Kita x boleh mandi, tapi ada orang tu mandi sampai nak suruh naik pun susah.. sajer nak bagi kita jeles.. nyampah!! 

Memandangkan badan x berapa nak sihat, makan pun x berapa nak ngam sangat dengan tekak.. tapi x ngam pun banyak gak la aku makan.. hihihi.. masa kat situ, aku memang x ambik gambar pun.. segan la pulak nak bersnaping2.. hihihi

Lepas acara mandi & makan2, ada acara penyampaian sijil dan hadiah untuk pekerja terbaik.. secara tiba2, boss encik adiey sebut nama yang begitu familiar di telinga aku ni.. Encik Abdul Hadi Bin Bakhtiar!!


tahniah sayang! semoga terus cemerlang di masa hadapan.. 

Syukur Alhamdulillah.. rezeki encik adiey kali ni.. yang membuatkan encik adiey tambah happy, selalunya boss umumkan pekerja terbaik dekat office tapi kali ni masa tengah Family Day.. so secara automatik, dia dapat kongsikan detik gembira dia bersama aku.. masa boss dia bagi sijil dan hadiah tu, aku pulak yang menggigil.. macamlah aku yang nak salam boss dia kan?? hihihi



Ya Allah, terima kasih di atas rezeki ini.. terima kasih di atas rasa gembira ini.. terima kasih di atas penghargaan ini.. syukur Alhamdulillah..

11 comments:

  1. Salam zana.Apa kabar?K.atie last g sungai congkak masa pregnantkn anka sulung k.atie!
    Punya la lama tak ke sana :D

    Tahniah tuk Encik Adiey

    ReplyDelete
  2. bestnyeeeee..hehee..suke mandi sungai tp xsuke bile nak kene tukar2 baju nieh.

    ReplyDelete
  3. salam perkenalan :)

    bestnya.. Sy tak pernah pergi lagi sg congkak.. nanti bila2 boleh la kesana :)

    dan tahniah dapat pekerja terbaik :)

    ReplyDelete
  4. wah! tahniah la En Adiey @ Pn Zana, heeee~

    comel la Zana ni.. kecik molek je orgnye...
    kechubbyan mu itu yg sweet tuuu... heee~
    agak2 kalo jumpe kat luar ke terserempak ke, cam tak kite ek?
    heeeee~

    ReplyDelete
  5. bestkan kalau ada family day mcm nie.. dpt ertkan silaturrahim... wah.. tahniah en. adiey!!

    ReplyDelete
  6. wah meriah nya zana...zana x sihat ye..semoga cepat sembuh ye dear

    ReplyDelete
  7. Bestnya dia bermandi manda... amboi~~~~~ hihihi

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..