Tuesday, June 5, 2012

Kata Kekunci - Cuti2, Raya & Spa!



Semalam lepas seronok dapat BE baru, sajer lah tengok2 kata kunci kat blog ni..





Ramai betul yang nak berfikiran positif.. hihihi.. bagus!! teruskan berfikiran positf demi kehidupan yang lebih bahagia.. *dah macam ayat pakar motivasi.. hihihi..

Ramai jugak yang cari info tentang Gold Coast Morib Resort then terterjah masuk blog ni.. agaknya musim cuti sekolah ni semua orang plan nak bawak anak2 bercuti kat situ kot.. 

Ramai jugak yang cari info berkaitan jahitan manik dan hiasan rumah.. agaknya nak cari idea untuk buat baju raya & idea untuk dekorasi rumah menjelang hari raya nanti..

Ramai jugak yang cari info tentang spa lalu terterjah masuk blog ni.. kerja melambak2 agaknya, tu yang masing2 nak cari spa untuk merehatkan badan.. aku jugak yang dah lama x ke spa.. huhuhu..

Semalam ada yang tanya tentang tips nak dapatkan BE.. aku pun budak baru dalam dunia blogging ni.. tahun ni pun setakat dapat 5 BE jer.. so nak bagi tips pun macam layak sebab bukannya dapat earning riban2.. tapi nanti aku cuba gak lah untuk bantu mana yang patut.. insyaAllah.. 

Nota Cinta: siapakah gerangan blogger yang bernama Siti Nursyuhada? awak selalu komen kat blog saya ni, tapi saya x dapat la pulak nak cari link blog awak.. kalau sudi, sila tinggalkan link blog awak di kotak komen ni yer.. senang cikit saya nak buat kunjungan balas..

Photobucket

7 comments:

  1. Macam-macam isu boleh dihuarikan zana. Kalau buat satu-satu lagilah panjang ye...

    ReplyDelete
  2. berfikir secara positif leh wat kita happy :) morning zana..

    ReplyDelete
  3. alhamdulillah...makin bertambah rezeki..

    ReplyDelete
  4. untung zana BE ade berkunjung.. saya ni untuk thn ni 1 pun xde :(

    ReplyDelete
  5. kalau tgk pada kata kekunci Queen mcm2 ada.. kalau buat entri xtau panjang mana.. hehehe

    ReplyDelete
  6. haruslah thing positif....ok lah zana kan..BE..ada rezeki lebih...

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..