Monday, September 19, 2011

Encik Suami & Baby

Last week sempat pergi rumah kawan encik suami.. niat pertama untuk beraya.. niat kedua sebab nak tengok baby dia.. teruja sangat nak tengok baby Anas.. tapi rasanya encik suami lagi teruja kot sebab sampai2 jer terus dukung baby Anas.. hihihi..
Bila tengok gambar ni kan, terus rasa sayu.. lepas tu mulalah nak menitis air mata.. tapi cuba tahan.. sebab dah janji dengan encik suami xnak sedih2 pasal isu tu lagi.. Ya Allah, kuatlah semangat hamba Mu ini.. aku yakin dengan setiap ketentuan dari Mu Ya Allah..



P/S: Best kan bila dapat cium baby.. bau baby tu buat kita rasa tenang jer.. cium banyak kali pun x jemu.. hihihi..

www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

22 comments:

  1. Takpa, InsyaAllah, satu hari nanti mesti Kak Zana n suami akan dapat baby punya.. banyak2kan bedoa k.. ;)

    MySuaraBlog: Hantu Bonceng Hina Islam?

    ReplyDelete
  2. insyaallah kak... ros pun nangis jer semasa duk tunggu bby ari tu.. ros doakan akk yer... :)

    ReplyDelete
  3. Jgn stress zana..InsyaAllah ada rezeki dari DIA..lambat dan cepat saja..usaha tangga kejayaan..hihi

    ReplyDelete
  4. insyaallah zana.. ramai doakan ni tau. senyum selalu k.. Allah tau pe yg terbaik utk u all ber2..

    ReplyDelete
  5. Memang laa... Kadang-kadang buat kita geram...

    ReplyDelete
  6. insyaallah...ada rezeki utk akak nnt...sbr ye...

    ReplyDelete
  7. insyaallah,suatu ari saat tue pasti akn tiba,kiteorg doakan utk zana k...jgn2 stress tau...

    ReplyDelete
  8. knp ye zana..? sbb intan baru follow zana..

    ReplyDelete
  9. cerianya muka adiey..hehe.xpe zana, zana n asben pun nanti akan merasai nikmat ada baby sendiri..jgn risau.

    ReplyDelete
  10. kita pun sedang menunggu gak..moga Allah bagi rezeki zuriat untuk kiter berdua ye..amin!=)

    ReplyDelete
  11. xpe yunk..awk baru kawen lg..jgn sedey2...ade rezki x kemana..kakak ipar N 7thn menanti..baru dpt haa...comel sgt2...

    ReplyDelete
  12. Keluarga kakak lagilah ramai yg kena uji macam Zana. Hari ibu tahun ini kakak ipar kakak hampir mendapat anak angkat tapi baru satu hari dah kena pulangkan semula. Bayangkan zana runtuhnya hati kami...

    So sampai masa adalah nanti, yg penting kita berusaha...

    ReplyDelete
  13. Betul ! Rasa nak gomol setiap saat pun , ida tak penat !! Suka bau baby =)

    ReplyDelete
  14. insyaAllah... Allah dah tentukan segalanya... teruskan berusaha ye

    ReplyDelete
  15. wa...nak baby gak...

    ha..kan tetiba dtg meroyan haku. huhhu :D

    ReplyDelete
  16. insyaallah rezeki tu ada cuma cepat atau lambat jer.. sabar yer syg!

    ReplyDelete
  17. alor2....ada gaya jadi parent to be dah ni...eka baru pasan..muka hasben zana ada iras dgn zana la.tang bhg mana tak sure...tp mmg ada iras

    ReplyDelete
  18. insyaAllah yea Zana.. 1 hari nnt pasti Allah berikan anugerah itu buat kita.. =)

    ReplyDelete
  19. InsyaAllah kak..akak teruskan berusaha yer..jijah doakan akak dianugerahkan cahayamata kembar sekali buat akak!

    ReplyDelete
  20. anak siapa tuh kak?comel.. InsyaAllah ada rezeki kak... jgn sedih2 ye...

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ