Monday, September 26, 2011

Penantian & Harapan Syawal

Hari ni memang x sempat nak blogwalking sangat.. entry baru pun kena taip laju2.. sebabnya hari ni ada jamuan raya kat office aku.. so haruslah bz dengan aktiviti menyambut tetamu & makan2..

Hari ni dah masuk 28 Syawal.. makanya tinggal 2 hari sajer sebelum Syawal tahun ni berakhir.. insyaAllah jika dipanjangkan usia oleh Allah, mungkin kita akan berjumpa lagi Syawal tahun hadapan.. 



P/S: jika dipanjangkan usia, berharap agar Syawal tahun hadapan, dapat beraya dengan "insan yang dinanti".. insyaAllah..
www.tips-fb.com

Thanks for reading. All Rights Reserved by Adieyza.

16 comments:

  1. BE pun harap dapat sambut hari raya bersama insan baru dlm family BE.. Selamat Hari Raya.. Makan control ye.. hehe

    ReplyDelete
  2. BE pun harap dapat sambut hari raya bersama insan baru dlm family BE.. Selamat Hari Raya.. Makan control ye.. hehe

    ReplyDelete
  3. insyaAllah zana..teruskan berusaha dan berdoa yer...

    ReplyDelete
  4. InsyaAllah..teroskan usaha dan doa ye..

    ReplyDelete
  5. kita pon ada mkn2 kat opis jugak..sempat gak curi masa nak blogwalking.. ekekke.. kenyang sudahh~ :P

    ReplyDelete
  6. InsyaAllah dear. semoga syawal tahun depan kite dapat sambut "bertiga". Amin..

    ReplyDelete
  7. insyaallah zana...sama2 kita berdoa k dear...

    ReplyDelete
  8. insyaAllah

    moga impian itu akan tercapai.. akak doakan yang terbaik buat zana dan suami

    ReplyDelete
  9. insyaAllah soal ajal maut bkn di tgn kiter but selagi bernafas berdoa la

    ReplyDelete
  10. Sekejab saja kan?... dah 28 Syawal dah...

    ReplyDelete
  11. Amin... insya-Allah bertemulah lgai hendaknya...

    ReplyDelete
  12. Insyaallah kak..sabar bbyk yer..ros pun lmbt jgak aritu.. Kak, kalau xada apa2 leh cuba MAB yer...ada apa2 leh tnya ros yer...

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Photobucket
© Templates Designed by | ✿ Nurulchumel's Properties ヅ