Sunday, September 11, 2011

Jom Beraya!

Weekend ni jom kita luangkan masa dengan beraya!! daripada duduk rumah jer, baik kita gie beraya rumah kawan2 kan.. dapat jugak ziarah, bermaafan & eratkan hubungan..

Tapi makan kena jaga jugak ok!! maklumlah, bulan Syawal ni asyik makan yang manis2 jer.. takut nanti x pasal2 dapat penyakit kencing manis lak.. lemak2 pun kena jaga.. ni peringatan besar jugak untuk aku sebab raya tahun ni ramai yang tegur badan makin tombam!! huh!

5 comments:

  1. betul..puasa ari tu banyak gak makan manis2..heee

    ReplyDelete
  2. seronok beraya sbb blh mkn best2!!! hihi

    ReplyDelete
  3. zana...D dah terlebih braya. Setakat saat ini untuk hari ni dah 6 buah rumah kitorg pusing. malam ni ada lg satu rumah kat titiwangsa..

    ReplyDelete
  4. :) betul2..bulan puasa mmg makan manis2..

    ReplyDelete
  5. mmg byk open house kena attend..sampai ada yg tak sempat nak pegi...huhu...

    ReplyDelete

Thanks pada yang sudi meninggalkan komen.. really appreciate it..

Selamat Datang 2016

Assalamualaikum.. Selamat datang 2016.. Semoga tahun 2016 ni akan membawa lebih banyak berita gembira buat kita semua.. 5 bulan menyep...